Чому варто вивчати та використовувати діджитал-маркетинг. Статистика

Дуже швидко інтернет-маркетинг став революційно новим способом реалізації себе на ринку. Це відкрило засоби масової інформації по-новому. Діджитал показав як ефективно просувати товари у соцмережах, орієнтуючись як на міленніалів, так і на  центенніалів. Але протягом останніх кількох років важливість цифрового маркетингу ще більше зросла. Тепер він став не просто одним з нових шляхів, а перетворився на невід’ємну частину бізнесу.

Вже недостатньо просто зробити сайт або запустити якусь нецільову рекламну кампанію. Не інтегрували стратегії цифрового маркетингу? Значить, граєте проти себе. Давайте розглянемо, чому ваш бізнес потребує саме діджитал-маркетингу, щоб розвиватися та процвітати.

Соціальні мережі стають головною платформою збуту

Просто подивимось на суху статистику. У 2019 році середньостатистичний користувач Інтернету має щонайменше 7 сторінок у соціальних медіа. 5 років тому назад їх було по три на особу.

22% світового населення зареєстрована у Facebook. 76% користувачів Facebook і 51% користувачів Instagram «зависають» там щодня. Тенденція у тому, що людина витрачає понад 2 години на день, сидячи у соціальних мережах. Підлітки в середньому витрачають на них по 9 годин. Однією з головних причин «сидіння» у соцмережах люди називають  купівлю продуктів, які там рекламуються, та які можна переглянути. Вони витрачають близько 37% свого часу в соціальних мережах, взаємодіючи з брендованими товарами.

57% міленніалів кажуть, що у 2019 році соціальні медіа почали робити рекламу більш актуальною для них. 48% людей повідомляють, що зробили останню покупку в Інтернеті після того, як побачили рекламу у Facebook чи Instagram. 30% людей у соціальних мережах згадують конкретний бренд, коли роблять історії про своє життя.

Але як себе почувають бізнес-акаунти, та як вони працюють з клієнтами із соцмереж?  Дивно, здавалося б, та за статистикою 89% (!) звернень, згадувань та повідомлень клієнтів у соцмережах ігноруються бізнесом. Але при цьому лише 45% маркетологів вважають, що їх зусилля в соціальних мережах мають сенс.  Тобто, ми стикнулися з тим, що запити із соцмереж стають повноцінним каналом збуту, аде маркетингові команди ще не можуть запропонувати швидку реакцію та глибоке розуміння ситуації. Недостатньо мати профіль в Інстаграмі та ділитися низькоякісним контентом раз на тиждень. Вам потрібна маркетингова стратегія для соціальних медіа. Коли ви розумієте, як досягти максимальної рентабельності інвестицій у рекламу в соціальних мережах, ви отримуєте великі результати – оце і є головна ціль маркетологів на найближчі 5 років.

Якщо ви відчуваєте себе у 2010-х роках, де традиційний маркетинг грає велику роль, а соціальні мережі існують як месенджери і не більше, вам точно необхідно вивчати діджитал. Про інші переваги напрямку читайте наступні наші статті.

Використані матеріали досліджень Social Fresh та Emarketer.

Всі статті
Контакти
/