fbpx

Опис курсу

У 2022 році в епоху диджиталізації кожному бізнесу, незалежно від ніші, необхідне якісне просування в інтернеті. Саме застосування digital-інструментів допомагає збільшити продажі та покращити конверсію. Якщо ви хочете змінити професію, опанувати актуальні методи просування та допомагати бізнесам ефективно продавати товари та послуги — тоді курс Digital Marketing саме для вас.

Хто такий digital-маркетолог?

Це спеціаліст, який за допомогою діджитал-інструментів залучає аудиторію, відповідає за оптимізацію бізнес-процесів та готує стратегію просування.

Програма курсу підійде тим, хто тільки починає свій шлях у світі діджитал-маркетингу, так і тим, хто вже знайомий з такими термінами, як SEO, бізнес-аналітика, Google Ads і хоче підвищити свою кваліфікацію. Також курс розрахований для власників або керівників, які хочуть успішно розвивати свій бізнес, збільшити продаж товару або послуг та бажають якісніше організувати роботу в команді маркетингу.

Курс Digital Marketing триває 5 місяців та складається з 10 модулів. За цей час ви отримаєте всі необхідні знання для роботи у даній сфері та станете full stack digital-маркетологом. Крім того, що ви оволодієте практичними актуальними навичками в диджиталі, ви також зможете створювати маркетингову стратегію, навчитеся керувати сайтом, ефективно вести соціальні мережі та познайомитеся з SEO, Google Ads та Google Analytics.

Одразу після закінчення курсу ви зможете успішно працевлаштуватися та вибрати те, що вам ближче: працювати в компанії в маркетинговому відділі, просувати проєкти в маркетинговому агенстві або самостійно займатися просуванням проєктів на фрілансі. Також ви зможете здати сертифікацію від Google Adwords та Google Analytics.

Курс буде корисним для: 

  • початківців маркетологів, менеджерів з просування послуг або реклами, співробітників маркетингових команд або відділів, які починають свій шлях в онлайн-маркетингу та хочуть розуміти, з чого він складається, і як працювати з його компонентами
  • підприємців, стартаперів, бізнесменів, маркетинг-директорів або власників бізнесу, які хочуть розуміти маркетингові процеси, їх вплив на продажі, знати, як грамотно керувати маркетингом в компанії, як знайти потрібних підрядників, і хто необхідний компанії або бренду в першу чергу
  • всіх, хто цікавиться світом маркетингу, хоче розуміти відмінності офлайн- від онлайн-просування, цікавиться інноваціями, новими напрямками в рекламі, новими медіа

Що будете вміти

  • Зможете створювати свою діджитал-стратегію для просування бізнесу в інтернеті
  • Навчитеся визначати цільову аудиторію бізнесу, складати УТП та аналізувати діяльність конкурентів
  • Створите свій сайт/лендинг на платформі WIX
  • Створите контент-стратегію та застосуєте її під час створення контент-плану для соціальних мереж
  • Дізнаєтеся все про SEO, PPC та просування бізнесу в соціальних мережах за допомогою контенту
  • Будете успішно працювати з лідерами думок та блогерами у соціальних мережах
  • Зрозумієте принципи побудови воронки продажів і застосуйте її в роботі з CRM-системою
  • Дізнаєтесь все про чат-боти і створите свій власний

Програма

Модуль 1: Вступ у Digital Marketing

Модуль дасть розуміння, чим діджитал-маркетинг відрізняється від звичного формату маркетингу, як створювати бренд і при цьому враховувати всі нюанси, які сфери покриває цифровий маркетинг. Студенти оволодіють базовими знаннями, починаючи з того, що таке бренд і його цільова аудиторія, до сценаріїв побудови унікальної торгової пропозиції.  Дізнаємося, як можна дослідити діяльність конкурентів та робити правильні висновки.

Модуль передбачає аналіз реальних бізнес-кейсів – студенти почнуть займатися проектами на практиці.

Теми модуля:

  • Маркетинг і канали просування
  • Цільова аудиторія і сегментація
  • Портрет споживача
  • УТП бізнесу і маркетингова стратегія
  • Аналіз конкурентів

Практика: визначення ЦА і УТП бізнесу.

 

Модуль 2: Знайомство з UI/UX дизайном

Студенти дізнаються, як управляти поведінкою користувачів на сайті, як працює клієнторієнтований дизайн, як заохочувати користувачів натискати кнопку переходу або покупки, і як визначити правильне розміщення точок конверсії. Студенти будуть аналізувати, чому реклама працює або не працює на сайтах, і що робить додаток на смартфоні «зручним». Цей курс фокусується на практичних знаннях, підкреслюючи цінність дизайну і користувачів.

Теми модуля:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Взаємодія з користувачем
  • UX в соціальних мережах

Практика: застосування принципів UI/UX.

Модуль 3: Основи роботи з веб-сайтом

Студенти розроблять свій перший сайт з нуля. Під керівництвом досвідченого ментора, вони навчаться створювати сайти та landing page на платформі WIX.

Теми модуля:

  • Знайомство з WIX. Робота з шаблонами і створення лендингу.
  • Налаштування сайту на WIX та інтеграція форм

Практика: створення сайту/ landing page на WIX

Модуль 4. Аналітика

Навчимо грамотно підходити до аналітики бізнесу, щоб за допомогою даних будувати маркетингову стратегію. Студенти пройдуть всі необхідні кроки створення аккаунта в Google Analytics і навчаться керувати ним.

Теми модуля:

  • Аналітика та її типи.
  • Типи метрик і їх роль у прийнятті рішень
  • Робота з UTM-мітками
  • Внутрішня аналітика. Створення облікового запису Google Analytics
  • Google Analytics і його налаштування: основні події, базові цілі, карта цілей
  • Установка кодів аналітики, налаштування подій через GTM
  • Модифікація аналітики: віртуальні перегляди, коригування відмов
  • Імпорт даних в аналітику і створення призначених для користувача метрик

Практика: аналіз конкурентів, складання карти подій і цілей для сайту, налаштування подій. 

Модуль 5: Контекстна реклама: Google Adwords

Навчимо бути фахівцями в контекстній рекламі. Ви дізнаєтеся, що таке Google Adwords, як управляти ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модуля:

  • Показники медіапланування. Аналіз ринку і стратегія просування. Інструменти аналізу конкурентів за запитами.
  • Знайомство з аккаунтом Google Adwords і формати реклами
  • Google Keyword Planner
  • Семантика, підбір ключових слів, мінус-слова та типи ключових слів
  • Правила написання оголошень, які продають
  • Медійна і торгова реклама.
  • Робота з аудиторією, сегментація і ремаркетинг
  • Аудит рекламного аккаунта. Показники еффективности РК, аналіз і оптимізація згідно з KPI
  • Сертифікація від Google Ads

Практика: створення облікового запису в Google Adwords і управління ним.

Модуль 6: Контент-маркетинг

Студенти поринуть у світ створення контенту. Розповімо, що робить публікації в соцмережах і на сайті ефективними та креативними, щоб привернути увагу користувачів і клієнтів.

Теми модуля:

  • Портрет споживача
  • Вибір Tone of Voice
  • Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання і цілі
  • Структура текстів
  • Вплив видів контенту на просування
  • Побудова репутації бренду
  • Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів

Практика: створення потрету споживача і вибір стратегії поведінки бренду, тренінг зі створення текстів.

Модуль 7: Social Media Marketing (SMM)

Практика по соціальним медіа. Студенти будуть включені в процес, від створення і дизайну соціальних сторінок до настройки реклами і клієнтів.

Теми модуля:

  • Види соцмереж, їхня роль і завдання Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram
  • Тренди. Що потрібно знати сучасному SMM-фахівцеві
  • Аудиторії соціальних мереж
  • Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
  • Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану і методики постинга
  • Візуальні тренди і використання віжуалів
  • Активність у соціальних мережах, створення креативу і інтерактиву
  • Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
  • Репутаційний маркетинг
  • Робота з лідерами думок

Практика: розробка контент-плану і рубрикатора відповідно до цільової аудиторії.

Модуль 8: Таргетинг: Facebook Ads

Студенти дізнаються про маркетингові інструменти для аналізу рекламних платформ і соціальних мереж. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію і навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модуля:

  • Просування в соціальних мережах. Рекламні інструменти
  • Знайомство з Facebook Business і його функціоналом. Створення облікового запису
  • Facebook Pixel: установка, настройка, перевірка
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Геотаргетинг, аудиторії за інтересами, look-a-like і пересічні аудиторії
  • Лідгенератор. Створення і запуск реклами Leads Add
  • Аналітика, групи метрик, вивантаження звітів

Практика: робота в Facebook Business.

Модуль 9: SEO

Модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, які можна застосовувати на практиці. У цьому курсі студенти дізнаються, як самостійно рекламувати свої проекти, а також як ефективно керувати SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу.

Теми модуля:

  • Введення в SEO
  • Видача, запити та типи просування
  • Семантика та її необхідність
  • Внутрішня оптимізація і оптимізація на стадії розробки сайту: технічні фактори
  • Робота з Google Search Console
  • Зовнішні фактори просування
  • Пошук і перевірка донорів
  • Робота з біржами. Збір бази сайтів поза біржами

Практика: робота в Google My Business, складання семантичного ядра, індексація та видача сайту.

Модуль 10: E-mail marketing

Студенти дізнаються, як підтримувати маркетингові комунікації за допомогою емейл-розсилок, і навчаться керувати вмістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Теми модуля:

  • Знайомство з емейл-маркетингом. Види і формати емейл-розсилок
  • Автоматичні, тригерні, дайджест розсилки
  • Правила збору бази передплатників і комунікації з ними
  • Огляд сервісів емейл-розсилок
  • Основні помилки в емейл-маркетингу
  • Автоматичні воронки продажів, побудова сценарію і його налаштування

Практика: робота з емейл-розсилками.

Воркшопи

Студенти додатково отримають можливість пройти воркшопи з викладачами та запрошеними спікерами на такі теми

  • Чатбот: застосування, формати і кейси
  • CRM системи та воронки продажів
  • Введення в арбітраж трафіку
  • Робота на фрілансі: ресурси пошуку проектів
  • Підготовка до захисту: навички презентації проєкту

Фінальний проєкт

На початку навчання студент обирає проєкт, який продовжує доопрацьовувати протягом кожного модулю, щоразу застосовуючи нові знання та навички. Наприкінці кожний презентує цілісну маркетингову стратегію для свого бренду.

Викладачі курсу

  • Ольга Пантелеєва

    Ольга Пантелеєва

    CMO в DAN.IT education

  • Юрій Островський

    Юрій Островський

    Digital marketing manager в компании YASNO

  • Коваленко Сергій

    Коваленко Сергій

    Senior ui/ux designer и WIX expert

  • Марина Рижко

    Марина Рижко

    Head of email department 7eminar.com

  • Швець Анна

    Швець Анна

    SMM group head в digital agency LOBODS

Комфортні умови сплати за навчання

Ти хочеш здобути нову професію, але тебе зупиняє фінансове питання?

Тоді записуйся на консультацію та кар'єрний менеджер допоможе обрати варіант оплати за курс, який буде максимально комфортним для тебе.

Залишились запитання?

Ольга Ковалюк

Ольга Ковалюк

кар'єрний менеджер

Запишись на індивідуальну консультацію з кар'єрним менеджером

Сумніваєтесь чи підійде вам сфера ІТ?

Записуйтесь на зустріч та отримаєте ? особистий план розвитку в сфері ІТ?

На Вас чекає:
  • консультація кар'єрного менеджера, щодо вибору напрямку розвитку в сфері ІТ
  • тестування на схильність до певного напрямку навчання
  • знайомство з викладачами курсу
  • зустріч з HR фахівцем
  • екскурсія навчальним центром
  • аналіз результатів
  • підбір програми згідно отриманих
    даних і вашого запиту
manager

Записатись на зустріч