Онлайн курс

SMM Intensive

Записатися
clock icon
Старт групи

18 Травня

person icon
Графік

пн, ср, пт: 19:00-21:00

star icon
Тривалість

14 занять / 5 тижнів

dollar icon
Ціна

950 грн/тиждень

Опис курсу

Інтенсивний курс з SMM – найзапитуваніша програма серед наших абітурієнтів. Чому? Та тому що в 2020 році кожен, хто прагне заявити про себе, свою роботу, захоплення, стати помітним або знайти послідовників / майбутніх клієнтів, хоче розуміти, як розвивати цей особистий бренд. З чого він складається і як грамотно побудувати репутацію, контент і візуальний супровід? Як просувати сторінки, якщо хочеться вийти на велику аудиторію або знайти свою нішу? Всі ці аспекти і практичні приклади ми зібрали в онлайн курс з SMM.

Розглядайте цю програму як фундамент для кар’єри SMM менеджера, якщо хочете займатися цією частиною діджитал-маркетингу професійно. Але курс буде також незамінний для тих, хто хоче розібратися як створити і просувати свої особисті сторінки в соцмережах.

Кожен студент на першому ж уроці вибере проект, з яким він буде працювати протягом всього курсу, і на прикладі якого стане розбирати завдання. Це може бути вільна тема або реальний проект, якщо у вас вже є такий.
Закінченням навчання будуть захист стратегії просування в соціальних мережах свого продукту.

Для кого

для всіх, хто хоче знати, як правильно вести свої сторінки в соцмережах, щоб вами і вашою діяльністю цікавилися люди

всім бажаючим знайти свою аудиторію, просувати особистий бренд, розуміти принципи просування бренду в мережі

всім бажаючим почати кар'єру SMM-менеджера в майбутньому

Викладач курсу

Роксолана Шитова

Засновниця smm-агентства Highlight Studio.

Понад 6 років у Digital Marketing

Спеціаліст у просуванні особистих і комерційних брендів

Спікер та викладач тренінгів з SMM

Чому навчитеся

розуміння необхідності просування особистого бренду в 2020 році

навички створення та управління акаунтами в Facebook, Instagram, YouTube, TikTok

навички управління і використання месенджерів Telegram, Viber, WhatsApp для продуктивної роботи і комунікації

стратегії просування бренду або компанії у всіх вищеописаних додатках

поетапне створення комплексної стратегії для особистого бренду або компанії

розвиток себе як креативного копірайтера, автора, дизайнера

підхід до майбутньої роботи і кар'єри в SMM-маркетингу, саморозвиток і вміння створити репутацію фахівця

практична робота над своїм проектом і його захист

Програма

Урок №1. Тренди соціальних мереж 2020

Знайомство зі світом Social Media Marketing. Розбір головних аспектів роботи в соцмережах, стратегії бренду або компанії, її складових. Знайомство з трендами в соціальних мережах на 2020 рік і обговорення необхідності цих трендів для вашого бізнесу або сторінки. Вибір проекту студентами для подальшої роботи.

Урок №2. Можливості Facebook

Facebook: робота зі сторінками, групами, заходами. Стратегія просування бізнесу в Facebook. Як оформити профіль? Правила оформлення профілю для різних цілей бренду і подальша підготовка з метою просування.

Урок №3. Instagram і його нюанси

Особливості та можливості Instagram: як підготувати сторінку для особистих брендів і для комерційних акаунтів.
Створення стратегії просування бізнесу / особистості в Instagram.
Як оформити профіль в інстаграмі для грамотного відображення цілей сторінки, її вміст, план по роботі зі сторінкою і запуск реклами.

Урок №4. Особливості роботи в TikTok

Які можливості для сучасного бренду може дати TikTok?
Як просувати в TikTok компанії? Чи будь-якій компанії або бренду необхідний аккаунт в цій соціальній мережі? Кому найбільш точно підійде сторінка в тіктоці, як оформити профіль і створювати контент.

Урок №5. YouTube і його можливості

У чому на 2020 рік полягають особливості YouTube?
Створення стратегії просування бізнесу або бренду для YouTube. Як оформити канал, і що потрібно знати перед запуском реклами? Які бувають види реклами в ютубі і який з них найкраще підійде вашому бренду? Як вплинути на користувачів і залучити їх увагу відеоконтентом.

Урок №6. Просування в месенджерах

Популяризація месенджерів: Telegram, Viber, WhatsApp.
Побудова стратегії для месенджера.
Оформлення каналу, профілю, групи. Як можна просувати свій бізнес в месенджері? Які існують допоміжні функції месенджера, які допоможуть в роботі і комунікації з користувачем або потенційним клієнтом? Як ними скористатися?

Урок №7. Основи дизайну в SMM

Основи дизайну в SMM. Як створювати креативні концепції без допомоги дизайнера. Що потрібно враховувати в дизайн-концепції та візуальному супроводі вашої сторінки? Які є правила візуального контенту, яких потрібно дотримуватися, щоб стати помітним в соцмережі?
Сервіси, додатки для монтажу / обробки фото і відео, огляд і оцінка кращих сервісів.

Урок №8. Копірайтинг

Копірайтинг і потужні заголовки. Як підійти до написання контенту для сторінок, і чому в 2020 році контент – це запорука успіху? Що потрібно знати креативному копірайтеру перед роботою з текстом? Які тренди в роботі з текстом є на даний момент.
Як складати та працювати згідно з контент-планом?

Урок №9. Репутаційний маркетинг

Репутаційний маркетинг в соціальних мережах. Чому репутація вашого особистого бренду або компанії дуже важлива на будь-якому етапі просування або існування сторінки? Як будувати репутацію? Як утримувати себе на хорошому рахунку у користувачів і виховувати адвокатів бренду?

Урок №10. Інфлюенс-маркетинг

Influence Marketing або маркетинг думок.
Аналіз роботи з блогерами. Яким брендам і компаніям необхідно шукати співробітництва у лідерів думок? Хто може вважатися лідером думок? Хто такі макро- і мікро-інфлюенсери, як враховувати їх особливості в роботі соцмереж в 2020 році. Де шукати блогерів і як виходити з ними на зв’язок? Як будувати комунікацію з блогером?

Урок №11. Активації в соціальних мережах

Активації в соціальних мережах. Залучення клієнтів або підписників у діяльність сторінки і вплив активацій на зростання інтересу у користувачів.
Креативні безкоштовні і платні механіки залучення.

Урок №12. Аналіз ефективності роботи в SMM

Як аналізувати ефективність роботи SMM-менеджера, стежити за прогресом акаунтів і змінами за період. Сервіси. Звіти. Договори. Огляд кращих сервісів для роботи.

Урок №13. Як продати себе в якості SMM-фахівця

Як навчитися «продавати» себе в якості грамотного SMM фахівця? Що робити, якщо хочеш працювати в діджитал-маркетингу і не знаєш, з чого почати?
Платформи, сервіси, нетворкінг. Як будувати комунікацію і заявляти про себе.

Урок №14. Захист фінального проекту

Захист фінального проекту. Кожен студент протягом курсу займається своїм проектом, і фінальне заняття буде присвячене захисту підсумкової комплексної стратегії просування його бренду в соціальних мережах.

Записатися на консультацію

Якщо у тебе ще залишилися запитання щодо даного курсу, ти можеш записатися на індивідуальну онлайн-консультацію зі мною.

Запис на консультацію







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Реєстрація закінчена

Контакти
/