Дніпро Курс

Full Stack Digital Marketing

Записатися
clock icon
Старт групи

15 Липня

person icon
Графік

пн, ср, пт: 19:00 - 22:15

star icon
Тривалість

200 годин/ 4 місяці

dollar icon
Група

22 людини

Опис курсу

Програма курсу побудована таким чином, щоб охопити всі необхідні для універсального діджитал-маркетолога теми. Студент поетапно проходить шлях, який веде його від визначення мети та аудиторії бренду і рекламної кампанії до нюансів її реалізації в онлайні. Ми додали до курсу такі необхідні навички як створення комплексної маркетингової стратегії, створення та управління сайтом або лендингом, побудова стратегій для соціальних мереж, реклами та контенту.

За 200 годин група працюватиме над 10 модулями, в кожному з яких велика увага буде приділятися практичній роботі за реальними прикладами існуючих компаній або – на прикладі бізнесу, який вже веде студент. Серед додаткових важливих знань – вміння працювати з Google Ads та Google Analytics. По закінченню програми можна буде успішно скласти сертифікацію від Google Ads.

Якщо для вас важливо охопити найголовніше в тематиках діджитал-маркетингу, але при цьому опанувати реальні навички, які потрібні в повсякденній роботі маркетологом, контентщиком, smm-менеджером, піар-спеціалістом, ppc-фахівцем та ін., курс Full Stack Digital Marketing дасть повний набір інструментів, які можна застосовувати на практиці і високо цінуватися роботодавцем.

Для кого

Тим, хто хоче оволодіти основами діджитал-маркетингу та всіма необхідними корисними навичками для роботи універсальним діджитал-маркетологом

Всім, хто хоче працювати з сайтами, контентом, соціальними мережами, SEO-оптимізацією, налаштуваннями реклами і просування в Facebook і Google, емейл-маркетингом

Тим, хто хоче відкрити свій власний бізнес, і розуміти, як його просувати

Викладачі курсу

Ольга Пантелеєва

викладач та розробник курсу

CMO в DAN.IT education, founder в Trigger Marketing

Антон Дєньга

викладач курсу

Owner в iProWeb digital agency, Owner в ReklaBeast service

Микита Поляк

викладач курсу

Founder в Marketorium, ex-director of Marketing and Strategic Planning у 42DM.

Що будете вміти

Отримаєте навички зі створення загальної маркетингової стратегії

Навчитеся складати стратегію просування бізнесу в Інтернеті

Навчитеся проводити аналіз конкурентів у потрібній вам ніші

Отримаєте знання з SEO, контекстної реклами, таргетингу та роботи в SMM

Навчитеся створювати свій сайт на платформі WordPress та просувати його за допомогою SEO, Google Ads, Analytics і соціальних платформ

Навчитеся правильно налаштовувати рекламні кампанії за допомогою рекламних кабінетів

Зможете скласти іспит з Google Ads та стати його сертифікованим фахівцем

Отримаєте навички по роботі над своїм власним брендом і його якісним просуванням

Програма

Модуль 1: Початок роботи з діджитал-маркетингом

У чому відмінність класичного маркетингу від діджитал-сфери? Як грамотно побудувати роботу з брендом і врахувати всі особливості сучасного ведення бізнесу в онлайні? Ми розберемо головні переваги цифрового маркетингу на прикладі визначення аудиторії бренду, побудови його унікальної торгової пропозиції та намалюємо портрет споживача. На першому ж модулі студенти почнуть роботу над своїми тематиками проектів.

Теми модуля:

  • Маркетинг та канали просування
  • Цільова аудиторія і сегментація
  • Портрет споживача
  • УТП бізнесу і маркетингова стратегія

Практика: визначення ЦА і УТП бізнесу.

Модуль 2: Аналітика бренду

Скористаємося аналітичним підходом, щоб відстежувати успіхи та невдачі бізнесу та рекламних кампаній, а також робити висновки і будувати свою подальшу роботу на кількісних показниках. Навчимося відстежувати діяльність конкурентів, створимо аккаунт в Google Analytics і навчимося ним керувати.

Теми модуля:

  • Аналітика та її типи. Зовнішня і внутрішня аналітика
  •  Зовнішня аналітика. Аналіз конкурентів
  • Типи метрик та їх роль у прийнятті рішень
  • Робота з UTM-мітками
  • Внутрішня аналітика. Створення облікового запису Google Analytics
  • Google Analytics і його налаштування: основні події, базові цілі, карта цілей
  • Установка кодів аналітики, настройка подій через GTM
  • Модифікація аналітики: віртуальні перегляди, коригування відмов
  • Імпорт даних в аналітику і створення призначених для користувача метрик

Практика: аналіз конкурентів, складання карти подій і цілей для сайту, налаштування подій. Сертифікація від Google.

Модуль 3: UI / UX дизайн - що це?

Інтерактивний клієнторієнтований дизайн допомагає користувачеві простіше переміщатися по сторінках на сайті, полегшує переходи і купівлю товарів. Як добитися зручного і зрозумілого інтерфейсу, щоб максимізувати кількість клієнтів на лендингу або сайті? Дізнаємося, як привернути увагу, залучати клієнта тиснути на кнопку покупки, акцентуватися на важливих дрібницях. Студенти проаналізують, чому сайт погано продає продукт чи послугу, і що з цим робити.

Теми модуля:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Взаємодія з користувачем
  • UX в соціальних мережах

Практика: застосування принципів UI / UX.

Модуль 4: Вебсайт і основи роботи з сайтом і лендингом

Навчимося створювати простий і зрозумілий односторінковий сайт з нуля і працювати з його адмін-панеллю. Зареєструємо доменне ім’я і попрацюємо з платформами Tilda і WordPress, щоб оволодіти основами верстки і зрозуміти, як можна підігнати шаблон під особисті потреби продукту або бренду.

Теми модуля:

  • Знайомство з Tilda. Робота з шаблонами і створення лендингу
  • Налаштування сайту на Tilda та інтеграція форм
  • WordPress і робота з адмін-панеллю
  • Інтерфейс CMS
  • Налаштування шаблонів мета-тегів

Практика: створення сторінки на Tilda, налаштування шаблону на WordPress зі створенням мета-тегів .

Модуль 5: Просування за допомогою SEO

Чули про ключові слова і семантику, за допомогою яких текст нібито стає краще? А тепер пора вивчити, як це працює на практиці. Розберемо основи оптимізації сторінок сайту за допомогою SEO-інструментів. У цьому курсі студенти дізнаються також, як ефективно управляти SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу. Студенти навчатимуться писати свої тексти та оптимізувати їх.

Теми модуля:

  • Введення в SEO
  • Налаштування рекламних цілей
  • Видача, запити та типи просування
  • Семантика та її необхідність
  • Внутрішня оптимізація і оптимізація на стадії розробки сайту: технічні фактори
  • Робота з Google Search Console
  • Зовнішні фактори просування
  • Пошук і перевірка донорів
  • Робота з біржами. Збір бази сайтів поза біржами

Практика: робота в Google My Business, складання семантичного ядра, індексація та видача сайту.

Модуль 6: Стратегія контент-маркетингу

Контент і креатив, за допомогою якого навіть найтривіальніший продукт можна красиво обгорнути і подати так, що як мінімум захочеться випробувати його в дії. Привабливі тексти та рекламні кампанії, які за допомогою креативного підходу, фішок, гумору або зачіпання певних тригерів клієнта допомагають йому визначитися з вибором на вашу користь. Все це прописується в контент-стратегії як частини загального маркетингового підходу. Давайте навчимося розвивати свій креатив, який останнім часом цінується все більше – адже потрібно щоразу придумувати нові ідеї.

Теми модуля:

  • Портрет споживача
  • Вибір Tone of Voice
  • Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання та цілі
  • Структура текстів
  • Вплив видів контенту на просування
  • Побудова репутації бренду
  • Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів

Практика: вивчення потреб споживача та вибір стратегії поводження бренду, тренінг зі створення текстів.

Модуль 7: Google AdWords

Контекстна реклама – що за звір, і як його приручити? Чули коли-небудь про сегментацію, аналіз конкурентів та оголошення, які продають? Ось і настав час познайомитися з ними ближче. Це – один з найпотужніших інструментів діджитал-маркетингу. Ви дізнаєтеся, що таке Google Adwords, як керувати ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модуля:

  • Показники медіапланування. Аналіз ринку і стратегія просування. Інструменти аналізу конкурентів за запитами.
  • Знайомство з аккаунтом Google Adwords і форматами реклами
  • Google Keyword Planner
  • Семантика, підбір ключових слів, мінус-слова та типи ключових слів
  • Правила написання оголошень
  • Медійна і торгова реклама
  • Робота з аудиторією, сегментація і ремаркетинг
  • Аудит рекламного акаунта. Показники еффективности РК, аналіз і оптимізація згідно з KPI
  • Сертифікація від Google Ads

Практика: створення облікового запису в Google Adwords і управління ним.

Модуль 8: SMM і його особливості

Соціальні медіа в 2020 році – це такий же звичний процес, як дихання. Особливо для бізнесу. Дізнаємося, чому без соцмереж нікуди, як правильно складати стратегію просування в соціальних мережах, складати контент-план, вивчати аудиторію підписників, дізнаємося про правила успішного постинга і роботу з користувачами та їх запитами.

Теми модуля:

  • Види соц.мереж, їх роль і завдання. Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram
  • Тренди. Що потрібно знати сучасному SMM-фахівцю
  • Аудиторії соціальних мереж
  • Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
  • Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану і методики постингу
  • Візуальні тренди і використання віжуалу
  • Активність в соціальних мережах і створення креативу і інтерактиву
  • Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
  • Репутаційний маркетинг
  • Робота з лідерами думок

Практика: розробка контент-плану і рубрикатора відповідно до цільової аудиторії.

Модуль 9: Робота з Facebook Ads

Хочете аналізувати ваші кампанії на рекламних платформах за всіма стандартами діджитал-маркетологів? Супер, це те, що буде розказано на дев’ятому модулі. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію і навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модуля:

  • Просування в соціальних мережах. Рекламні інструменти
  • Знайомство з Facebook Business і його функціоналом. Створення облікового запису
  • Facebook Pixel : установка, настройка, перевірка
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Геотаргетинг , аудиторії за інтересами, look -a- like і пересічні аудиторії
  • Лідгенератор . Створення і запуск реклами Leads Add
  • Аналітика, групи метрик, вивантаження звітів

Практика: робота в Facebook Business.

Модуль 10: E-mail маркетинг

Для чого в 2020 році потрібні емейл-розсилки, і чи потрібні вони взагалі? Як за допомогою розсилок допомогти воронці продажів? Як навчитися складати рекламні розсилки, які захочеться відкрити і дочитати до кінця? Навчимося керувати змістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Теми модуля:

  • Знайомство з емейл-маркетингом. Види і формати емейл-розсилок
  • Автоматичні, тригерні, дайджест розсилки
  • Правила збору бази передплатників і комунікації з ними
  • Огляд сервісів емейл-розсилок
  • Основні помилки в емейл-маркетингу
  • Автоматичні воронки продажів, побудова сценарію і його налаштування

Практика: робота з емейл-розсилками.

Воркшопи

Студенти додатково отримають можливість пройти воркшопи з викладачами та запрошеними спікерами на такі теми :

  • Чатбот : застосування, формати і кейси
  • CRM системи і воронки продажів
  • Call tracking
  • Введення в арбітраж трафіку
  • Робота на фрілансі: ресурси пошуку проектів
  • Підготовка до захисту: навички презентації проекту

Фінальний проект

У кожного студента буде свій проект, тематику якого він придумає або на основі свого досвіду – наприклад, якщо вже працює маркетологом, або на основі виданого бізнес-кейсу. З темою потрібно буде визначитися ще до початку курсу, а з кожним модулем застосовувати нові набуті навички до проекту. У результаті повинна вийти комплексна маркетингова стратегія бренду, яку студент представить на захисті.

Запис на консультацію

Якщо у вас є питання щодо курсу або програми навчання, запишіться на індивідуальну консультацію зі мною.

Напиши нам







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Контакти
/