Київ Курс

Просування особистого бренду в Instagram

Записатися
clock icon
Старт групи

21 Вересня

person icon
Графік

пн, ср, пт: 16:30 - 18:30

star icon
Тривалість

28 годин

dollar icon
Група

17 чоловік

Опис курсу

Замислюєтеся про те, що хочете вести класний, популярний і візуально гарний профіль в соцмережі Instagram? Чи, може, ваші знайомі або колеги вже ведуть свої сторінки з купою класних фотографій, і ви прагнете їх перевершити? Або хочете пробитися і стати популярним блогером, і вам є, що розповісти?

Це саме ті ситуації, які дадуть вам енергії і бажання досягти мети за допомогою нашого курсу “Просування особистого бренду в Instagram”!

Вас чекає 14 занять по 2 години, які дадуть розуміння про те:

  • що таке соціальна мережа Instagram, яка специфіка особистого бренду, і чому зараз так важливо вести свій бренд
  • як правильно запустити свою сторінку і наповнити її контентом, що приведе до вас користувачів
  • як зрозуміти алгоритми Instagram, і що робити, щоб вони грали вам на руку в просуванні блогу
  • який віжуал потрібен популярній сторінці
  • як писати пости, які продають та залучають увагу
  • як робити фото- та відеоконтент
  • які активності для сторінки варто використовувати
  • як просувати блог за допомогою таргетингу
  • як працювати з блогерами та лідерами думок

Якщо давно хотілося показати всім своє життя, поділитися досвідом чи просто заряджати позитивом підписників, приєднуйтесь до курсу, який будуть вести досвідчені фахівці-практики. Курс буде корисний для вас, як для блогера чи фахівця-коуча / маркетолога.

ц Після кожного уроку роблять домашнє завдання на основі отриманих знань на уроці, застосовуючи знання на прикладі особистого облікового запису в Instagram.
В кінці навчання студенти презентують свій блог як проект з покрокової презентацією бачення стратегії просування, резюмують плани на майбутній розвиток сторінки.

Додатково студентів чекає воркшоп і практика по TikTok.

Для кого

Блогери та влогери початківці, які хочуть прокачати свій Інстаграм, зробити його привабливішим та зрозумілішим для своїх підписників

Індивідуальні підприємці та усі, хто працюють на фрілансі

Автори онлайн-курсів, тренери та коучі з лайфстайлу або інших сфер, де правильне ведення Інстаграму є візитівкою

Викладачі курсу

Роксолана Шитова

CEO SMM-агентства Highlight Studio

Ольга Пантелеєва

СМО у DAN.IT education, CEO у Trigger Marketing

Програма

1. Вступне заняття. Ознайомлення з Instagram

Починаємо наше знайомство з соціальною мережею Instagram з чистого аркуша та за всіма правилами успішного маркетингу. Розглянемо, що таке блог, як планувати тематику і визначатися з цільовою аудиторією, щоб в результаті добитися успіху. Теми:

  • мета і завдання блогу
  • визначення ЦА
  • аналіз конкурентів
  • складання переваг
  • вибір tone of voice
  • план розвитку акаунту в Instagram

2. Створення і оформлення профілю

Як оформити профіль так, щоб на нього захотілося не тільки підписатися, але і активно стежити за розвитком і новою інформацією? Розбираємо ці основні лайфхаки, які життєво необхідні кожному шанованому блогеру. Теми:

  • оформлення сторінки в Instagram
  • оформлення Highlights, які працюють
  • шаблони для стрічки
  • використання Сanva для дизайну постів
  • правила ведення профілю, про які важливо знати
  • що заборонено в акаунті
  • розбір алгоритмів роботи Instagram (видача в рекомендаціях / охоплення, покази, і інше)

3. Контент для Instagram

Чому саме контент вважається одним з найбільш важливих складових успішного блогу, і як прийти до того, щоб створювати унікальні тексти, які підписники будуть дочитувати, відгукуватися на них і залучатися до процесу комунікації – все це розглянемо на 3 уроці. Теми:

  • правила написання тексту для соцмереж
  • пости, які залучають та продають
  • інформаційні та розважальні пости
  • тренди візуального контенту для Instagram
  • хештеги та їх застосування
  • наскільки важливі геолокації, і як їх застосовувати
  • прямі ефіри
  • рубрикатор
  • створення контент плану
  • інструменти відкладеного постінгу

4. Instagram Stories як інструмент комунікації

Навіщо знімати сторіз? Як вони впливають на просування блогу і зв’язок з підписниками? На уроці ми розберемо основні завдання, які інстаграмери реалізують за допомогою швидких історій і розповімо, чому саме цей формат успішно просуває зараз сама соціальна мережа Інстаграм.

  • навіщо потрібні Instagram Stories
  • можливості та функції Instagram Stories
  • що постити в сторіз
  • методи збільшення переглядів Stories

5. Створення фотоконтенту ч.1

Інстаграм будь-якого блогера не обходиться без гарного фотоконтенту або цікаво підібраної стрічки постів. Навчимося оформляти її так, щоб будь-який читач зайшов ознайомитися з блогом та захотів залишитися і почитати, що написано під фото.

  • правила створення якісного фотоконтенту
  • різниця в зйомці на мобільний телефон і фототехніку
  • правила постановки світла
  • фокусна відстань
  • композиція
  • предметна зйомка
  • експозиція
  • практична частина

6. Створення фотоконтенту ч.2

Більш детально розглянемо роботу з пресетами для лайтруму, vsco і інших популярних програм для обробки.

  • ретуш та обробка фото
  • пресети для обробки фото
  • огляд програм для обробки фото

7. Створення відеоконтенту ч.1

Як відомо, відео залучають на 35% уваги більше, ніж фото і тексти. Про те, як навчитися знімати і монтувати з користю для бренду і своїх підписників, наш сьомий урок. Розберемо, з чим доведеться зіткнутися влогерам.

  • які формати відео слід використовувати в Instagram
  • ведення IG TV
  • техніка відеозйомки на мобільний телефон
  • практична частина

8. Створення відеоконтенту ч.2

Заглибимося в те, як створювати і монтувати якісний матеріал просто з телефону.

  • монтаж відео на телефон
  • додатки для обробки відео
  • пресети для відео

9. Активація в Instagram

Будь-який блог хоча б раз на кілька місяців проводить будь-яку активність, щоб залучити підписників, увагу інших блогерів, увагу своєї цільової та конкурентів. Як же правильно проводити конкурси та розіграші, щоб не накликати на себе гнів адміністраторів соцмережі, і не принести шкоду своєму бізнесу або бренду? Розглянемо на уроці.

  • для чого потрібні промоактивності в акаунтах і як часто їх проводити
  • конкурси, розіграші та інші способи залучення аудиторії
  • лайктайми, массфоловінг
  • Giveaway: навіщо, кому потрібні, і які наслідки можуть бути
  • безкоштовні і платні інструменти залучення передплатників
  • накрутки кількості передплатників ботами

10. Робота з блогерами

У розвитку вашого блогу можуть допомогти ті, хто вже домігся певних висот в Інстаграмі, і тепер хоче або може допомагати іншим. Як шукати можливості колаборації, і з ким правда варто робити спільні активності – все це на десятому уроці.

  • як підбирати блогерів з потрібною ЦА
  • як домовлятися з блогерами / види співпраці
  • складання технічного завдання для постів у блогерів
  • як аналізувати результати рекламних кампаній і приходу підписників через блогера

11. Таргетинг ч.1

Одна з найбільш запитуваних тем: реклама і просування сторінки за допомогою таргетингу. Тому, як правильно налаштовувати рекламу в Інстаграмі, буде присвячено два окремих уроки, і ми обов’язково опрацюємо налаштування реклами на практичних завданнях.

  • як працюють види реклами в Instagram
  • створення аккаунту Facebook Ads Manager
  • типи плейсменту для запуску реклами
  • створення аудиторій

12. Таргетинг ч.2

Ближче познайомимося з тим, як працює Facebook Ads Manager.

  • налаштування таргетованої реклами в рекламному кабінеті Facebook Ads Manager
  • креативи в Instagram-рекламі
  • причини блокування Ads Manager
  • просування постів через додаток Instagram

13. Аналітика блогу

Без аналітики і погляду на блог з точки зору цифр неможливий жоден з успішних проектів. Навчимося розуміти, що потрібно брати до уваги, і до яких показниками прислухатися.

  • аналіз РК в Facebook Ads Manager
  • система аналітики в Instagram
  • які дані аналізувати
  • охоплення, кліки, репости, залученість і т.п.

14. Воркшоп з TikTok

TikTok – абсолютний хіт 2020 року. З тих пір, як ця соцмережа увірвалася в наш світ, багато хто прагне зачепити потрібну аудиторію не тільки в Інстаграмі, але і у Тіктоці. Як це зробити? І як правильно знімати відео, які потраплять в рекомендації? Розберемо це все на додатковому воркшопі.

  • як розкрутити свій канал в ТікТоці
  • тренди ТікТока: що потрібно, щоб залетіти в рекомендації
  • все про відеозйомку: як знімати, монтувати і обробляти відео
Запис на консультацію

Якщо у тебе ще залишилися питання по програмі курсу, запишись на індивідуальну консультацію зі мною.

Напиши нам







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Контакти