Час і про маркетинг поговорити, правда?
Усі зараз пишуть кілометрові пости на тему саморозвитку під час карантину. Та навіть більше – про перекваліфікацію, власний бренд, імідж, бізнес тощо. А ті, хто рулив своїм бізнесом і тепер переживає за його долю після карантину, відчайдушно хочуть дізнатися, як вийти з ситуації.
Тому так, саме час поговорити про маркетинг. Digital marketing як кращого помічника маркетологів та власників компаній, які хочуть знати більше про світ реклами, просування та нових медіа.
2 квітня о 19:00 проводимо вебінар з маркетологом та засновником маркетингової агенції Marketorium, Микитою Поляком, який:
– познайомить з digital marketing
– розкаже, хто такий digital маркетолог та у чому його різниця зі звичайним маркетологом
– пояснить, чим діджитал-спеціаліст займається
– розкаже про плюси та мінуси інхаус та аутсорс маркетологів, та як оцінювати якість та ефективність їх роботи
– з чого та як почати свій шлях у діджиталі
– де та чому вчитися, і що треба знати про кар’єрні перспективи
Ви дізнаєтеся, чому digital – це той інструмент, який необхідний вам під час кризи, та як вдало їм користуватися / контролювати роботу відділу та підрядників.
Приєднуйтесь! Вебінар безкоштовний за умови реєстрації нижче.