Курс

Full Stack Digital Marketing

Записатися
clock icon
Старт групи

21 Серпня

person icon
Графік

ср, пт: 19:00-22:15 нд: 10:00-17:00

star icon
Тривалість

250 годин/ 4 місяці

dollar icon
Група

25 чоловік

Опис курсу

Digital Marketing – найперспективніший комплексний напрямок у менеджменті на найближчі 5 років. На нашому курсі програма створена, щоб підготувати спеціалістів у сфері діджитал-адвертайзингу та маркетингу, готових до роботи одразу після випуску.

250 годин практичних завдань підібрані таким чином, щоб занурити студента у онлайн-середовище під керівництвом експертів у сфері маркетингу, реклами та представників міжнародних компаній.

Програма базується на практичних реальних кейсах у відповідності до профілю, погоджена зі спеціалістами з інтернет-маркетингу і спрямована, щоб на виході студент отримав не лише діджитал-навички, але і додаткові знання – створення сайтів, ведення соціальних мереж, SEO, Google Ads Analytics, e-commerce, навички кризового менеджменту тощо. По закінченню курсу навчання ви будете full stack digital-маркетологом та зможе працювати як у відділі маркетингу у компанії, так і у маркетинговій агенції, а можливо, оберете шлях фрілансу.

Це курс для вас, якщо ви хочете бути діджитал-спеціалістом, мати розуміння про весь комплекс онлайн-роботи над продуктом та навчатися за передовими методиками у сфері діджиталу. По закінченню програми ви зможете успішно скласти сертифікацію від Google Ads.

Для кого

Усім, хто хоче стати онлайн-маркетологом, діджитал-аккаунт менеджером, діджитал-аналітиком або спеціалістом з управління онлайн-кампаніями

Усім, хто хоче працювати з контентом, соціальними мережами, SEO-оптимізацією

Тим, хто хоче займатися онлайн-просуванням бренду та його репутацією у мережі

Викладачі курсу

Анатолій Компаніченко

Викладач курсу Full Stack Digital Marketing

Chief Operating Officer в Superheroes.ua, раніше займав посаду директора з маркетингу в "StarLight Entertainment" та "AIR RADIO"

Дар'я Алексєєва

Викладач курсу Full Stack Digital Marketing

Маркетолог, Growth Hacker для GrowthPros.

Валерія Чорненька

Викладач курсу Full Stack Digital Marketing

Digital маркетолог у ЦУМ Киев. ex-digital маркетолог у Umberfirm (проекти: Helen Marlen, Baby Marlen и POSH)

Що будете вміти

Отримаєте знання з SEO, PPC та просування бізнесу у соціальних мережах

Навчитеся працювати з інструментами порівняльного аналізу

Навчитеся створювати свій сайт на платформі WordPress та просувати його за допомогою SEO, Google Ads, Analytics, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube та ін.

Опануєте навички по роботі з рекламою на різних платформах, зі ЗМІ, email-маркетингом, негативом та управлінням кризами, маркетингові скілли, електронну комерцію

Зможете скласти екзамен з Google Ads та стати його сертифікованим спеціалістом

Отримаєте навички, щоб працювати у суміжних сферах – маркетингу, рекламі та продажах

Програма

Модуль 1: Обслуговування клієнтів та управління проектами

Модуль дасть розуміння про управління проектами, їх обмеження, яким чином вони взаємопов’язані, які якості має digital-маркетолог та як взаємодіяти між зацікавленими сторонами проекту. Студенти дізнаються, як правильно будувати відносини між клієнтами, підрядниками та розробниками проекту. Студенти пройдуть підготовку з проджект-менеджменту та customer relationship менеджменту.

Теми модулю:

  • Обслуговування клієнтів та управління проектами
  • Управління термінами проекту
  • Зацікавлені сторони проекту (стейкхолдери)
  • Ідеальний менеджмент
  • Гнучке керівництво

Модуль 2: Користувацький досвід (UX + UI)

Студенти дізнаються, як керувати поведінкою користувачів на сайті, як працює клієнторієнтований дизайн, як заохочувати користувачів натискати кнопку переходу чи купівлі, і правильне розміщення точок конверсії. Студенти будуть аналізувати, чому реклама працює або не працює на сайтах, і що робить додаток на смартфоні «зручним». Цей курс фокусується на практичних знаннях, підкреслюючи цінність дизайну та користувачів.

Теми модулю:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Взаємодія з користувачем
  • UX в соціальних мережах

Модуль 3: Основи роботи з сайтом на базі Wordpress

Студенти розроблять свій перший сайт з нуля. Під керівництвом досвідченого ментора, студенти зареєструють доменне ім’я, вивчать CMS WordPress та навчаться розуміти основи HTML та CSS. Ви зрозумієте веб-розробку, правила ведення бізнесу у мережі та навчитеся керувати командою з урахуванням усіх труднощів та криз.

Теми  модулю:

  • Основи HTML та CSS
  • Основи CMS WordPress
  • Встановлення шаблону сайту
  • Адмін-панель та налаштування сайту
  • Плагіни
  • Теми налаштування за допомогою HTML / CSS
  • Віджети та зовнішні служби
  • Основи SEO-оптимізації сайту

Модуль 4: SEO

Модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, які можна застосовувати на практиці. У цьому курсі студенти дізнаються, як самостійно рекламувати свої проекти, а також як ефективно керувати SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу.

Теми модулю:

  • Введення у SEO
  • Налаштування рекламних цілей
  • SEO та ведення сайту
  • Пошукова видача
  • Технічна оптимізація
  • Фактори зовнішнього рейтингу
  • Додаткові фактори рейтингу

Модуль 5: Управління мобільними версіями сайту

Все про ефективні мобільні версії сайтів. Перегляди з телефонів вже б’ють рекорди, це швидко стало нормою, тому навчимо добре розбиратися у тонкощах та способах створення таких сайтів. Студенти також дізнаються, як підвищити свої показники переходів, створюючи стратегії для мобільних пристроїв.

Теми модулю:

  • Трафік та конверсія з мобільних версій
  • Прискорені мобільні сторінки

Модуль 6: Творчий контент для веб-сайтів і соціальних мереж

Студенти зануряться у світ креативу та творчості. Розкажемо, що робить публікації у соцмережах та на сайті ефективними та креативними, щоб привернути увагу користувачів, а також кваліфікованих клієнтів.

Теми модулю:

  • Контент для проекту
  • PR та продакт плейсменти
  • Лідогенерація
  • Креативний контент та SEO
  • Створення контенту для соціальних мереж
  • Тренди у створенні контенту

Модуль 7: Веб-аналітика: Google Analytics та аналітика соціальних мереж

Студенти дізнаються про маркетингові інструменти для аналізу рекламних платформ і соціальних мереж. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію та навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модулю:

  • Google Analytics
  • Встановлення цілей рекламної кампанії
  • Аналітика соціальних мереж

Модуль 8: Контекстна реклама: Google Ads

Навчимо бути фахівцями в контекстній рекламі. Ви дізнаєтеся, що таке МСС (My Client Center), як керувати ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модулю:

  • Принципи контекстної реклами
  • Створення рекламних рахунків
  • Написання ефективних оголошень
  • Налаштування кампанії
  • Google Keyword Planner
  • MCC (My Client Center)-аккаунт
  • Створення медіа-плану
  • Аудит та аналітика
  • Сертифікація від Google Ads

Модуль 9: Маркетинг у соціальних мережах

50 годин практики по соціальних медіа. Програма ґрунтується на обміні досвідом від провідних спікерів у галузі соціальних медіа, які працювали над просуванням понад 200 різних брендів у соціальних мережах. Студенти будуть включені в процес, від створення та дизайну соціальних сторінок  до налаштування реклами та клієнтів.

Теми модулю:

  • Розробка стратегії просування у соціальних мережах
  • Розробка контенту
  • Просування контенту
  • Нові рекламні формати
  • Обробка зворотного зв’язку та управління онлайн-ком’юніті
  • Продаж в SMM
  • Персональний бренд і ресурси для співробітників
  • Аналітика та звітність
  • Соціальні мережі та цільова реклама

Модуль 10: Медіабаїнг

Студенти навчаться ефективно слідкувати та бронювати місця для онлайн-реклами на різних ресурсах та одночасно керувати декількома кампаніями.

Теми модулю:

  • Медіабаїнг
  • Продукт
  • Персонал
  • Контроль та безпека
  • Фінанси

Бонусний модуль: Емейл-маркетинг

Студенти дізнаються, як підтримувати маркетингові комунікації за допомогою емейл-розсилок та навчаться керувати вмістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Бонусний модуль: Законність роботи

Студенти вивчать різні технології та навчаться вирішувати правові питання, пов’язані з авторськими та цифровими правами тощо.

Фінальний проект

Запис на консультацію

Якщо у вас є запитання щодо курсу та програми навчання - запишіться на індивідуальну консультацію зі мною

Напиши нам







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Контакти