Додай до звичного маркетингу трішки перцю. У цьому тобі допоможуть діджитал-інструменти, але як у них розібратися, як взагалі почати розвиватися у діджитал-напрямку?
Давай розбиратися на семінарі разом з досвідченими маркетологами 18 листопада о 19:00. Приходь, якщо ти втомився від листівочок та банерів у метро! Поговоримо про:
- складові діджитал-маркетингу та його відмінності від звичного маркетингу
- огляд маркетингового ринку України
- з чого починати новачку у даній сфері
- які вимоги у компаній до новачків
- на які скіли потрібно робити акцент при навчанні
- у якому форматі працюють діджитал-спеціалісти: інхаус, у агенціях та на фрілансі, все про плюси та мінуси кожного формату
- зарплатню у сфері діджиталу
- кар’єрні зростання
Хто спікери:
- Ольга Пантелеєва, CEO маркетингового агентства TRIGGER
- Олександр Павлов, Business Head у рекламно-коммуникаційному холдингу Nostra Communications Group
Чекаємо тебе, якщо при слові “діджитал” в тебе палають очі, а розум прагне генерувати ідеї для онлайну. Тобі сподобається! Приходь 18.11 о 19:00.