Про захід
У 2020 році маркетологам просто необхідно генерувати свіжі ідеї, слідувати трендам, а також мати продуманий план дій щодо залучення аудиторії та генерації лідів з онлайну. Якщо ви засиділися в офлайні та хочете стартувати новий рік з нових можливостей для себе та свого бізнесу, приходьте знайомитися з поняттям digital marketing 4 березня о 19.00.
Ми допоможемо вам визначитися, які концепції і тренди можна і потрібно застосовувати в бізнесі, і хто з нових фахівців потрібен в штат вже зараз. Може, ви і самі хочете вивчитися на діджитал-маркетолога? Давайте розбиратися, що потрібно розуміти, і чим займатися найближчим часом з користю для себе та конверсії.
Зустріч пройде з директором маркетингового агентства Trigger і CMO DAN.IT education Ольгою Пантелеєвою.
Ольга говоритиме про:
- Знайомство з напрямком digital marketing: чому різко зросла його популярність, і чим він цікавий особистим брендам і бізнесам
- Переваги діджитал каналів просування
- Коротко про професії PPC, SEO, SMM, контент-менеджер, email-маркетолог і PR. Хто всі ці люди, що вони роблять, і про які функції потрібно знати
- Якими навичками повинен володіти сучасний маркетолог, щоб бути на верхівці піраміди маркетингу?
- 5 причин стати full-stack digital маркетологом
- Як почати свій шлях у діджиталі та обрати спеціалізацію?
- Де вчитися і що потрібно знати про кар’єрні перспективи
Ти дізнаєшся
- визначитесь, чи варто переходити з традиційного маркетингу в діджитал
- дізнаєтесь, які спеціальності та професії існують у сфері діджитал, хто чим займається
- зрозумієте, чому full-stack digital marketing - це краще, ніж окремі спеціальності, та де його вивчати
Спікер
00 днів
00 годин
00 хвилин
00 секунд