Будьте сучасними, вивчайте діджитал-маркетинг. Десь чули про таке, еге ж? А ми не тільки чули, а ще і знаємо детально, тому просто на місці не можемо всидіти – дуже хочеться поділитися та навернути вас на істинний шлях “дігіталізації”.
З появою розвинених технологій з’являється ВІН. Новий підхід у маркетингу, діджитал-маркетинг, який охоплює сучасні підходи до розуміння клієнтських потреб. Діджитал-маркетологи поєднують в собі одразу декілька новітніх професій: від таргетолога до аналітика, від SEO до медіабаєра.
14 серпня на зустрічі з СЕО та co-founder’кою маркетингової агенції TRIGGER, Ольгою Пантелеєвою, будемо говорити про те, чому розвиватися у сфері діджиталу – прибутково та цікаво, та як стати full-stack діджитал-маркетологом, якщо відчуваєш потребу змінюватись.
Ольга буде говорити про:
- Знайомство з напрямком digital marketing: коли і як виник, чому став популярним, яка відмінність від традиційного маркетингу?
- Переваги діджиталу та канали просування продукту у новому прекрасному світі
- Як почати свій шлях у діджитал, та обрати спеціалізацію?
- Коротко про професії PPC, SEO, SMM, контент-менеджер, email-маркетолог та PR. Як вони пов’язані у діджитал-напрямку?
- Якими навичками повинен володіти сучасний маркетолог, щоб бути на верхівці піраміди маркетингу?
- 5 причин стати full-stack digital маркетологом
- Де навчатися та що треба знати про кар’єрні перспективи.