Покоління Z принесло за собою спілкування у месенджерах, життя онлайн та недовіру до звичної реклами у мережі. З появою розвинених технологій з’являється новий підхід діджитал-маркетингу, який охоплює сучасні підходи до розуміння клієнтських потреб. Діджитал-маркетологи поєднують в собі одразу декілька новітніх професій: від таргетолога до аналітика, від SEOдо медіабаєра.
28 травня на зустрічі з СЕО та co-founder маркетингової агенції TRIGGER, Ольгою Пантелеєвою, будемо говорити про те, чому розвиватися у сфері діджиталу – прибутково та цікаво, та як стати full-stack діджитал-маркетологом, якщо відчуваєш потребу змінюватись.
Ольга буде говорити про:
1. Знайомство з напрямком digital marketing: коли і як виник, чому став популярним, яка відмінність від традиційного маркетингу?
2. Переваги діджиталу та канали просування продукту у новому прекрасному світі
3. Як почати свій шлях у діджитал, та обрати спеціалізацію?
4. Коротко про професії PPC, SEO, SMM, контент-менеджер, email-маркетолог та PR. Як вони пов’язані у діджитал-напрямку?
5. Якими навичками повинен володіти сучасний маркетолог, щоб бути на верхівці піраміди маркетингу?
6. 5 причин стати full-stack digital маркетологом
7. Де навчатися та що треба знати про кар’єрні перспективи.