Переваги напряму Digital-маркетинг

  • Стабільно затребувана професія, адже показники наймання маркетологів щороку тільки зростають
  • Можливість працювати з різноманітними бізнесами, тому що кожен з них потребує просування
  • Шанс реалізувати свій творчий потенціал та креативність
  • Ніякої рутинної роботи, а постійний пошук гіпотез, тестування, креативи та робота над стратегією
  • Можливість зробити будь-який бізнес лідером ринку завдяки правильній digital-стратегії
  • Повна свобода вибору: фриланс, робота в компанії або агенції

Рівень заробітної плати

  • $600

    після курсу

  • $1100

    через 1 рік

  • $1800

    через 2 роки

Що отримаєш від навчання в DAN.IT курс Курси Digital Marketing

Живі заняття

усі заняття проходять з викладачем у живому форматі, тому у тебе буде можливість ставити всі питання одразу та отримувати відповідь

Ізраїльська методика Телем

унікальна методика побудови навчання, завдяки якій програма включає усі необхідні навички та знання для майбутньої професії, а увесь матеріал закріплюється на практиці та багаторазово повторюється для кращого засвоєння

Підтримка ментора

постійний доступ до ментора, який допоможе тобі розібратись в усіх питаннях, що виникли під час виконання домашнього завдання чи в роботі над проєктом

Робота над реальними проєктами

під час навчання ти будеш максимально практикувати отримані знання виконуючи проєкти в команді з іншими студентами

Допомога курс-координатора

для розв'язання будь-яких організаційних питань під час навчання у тебе буде підтримка власного курс-координатора

Сучасна LMS-система

ти назавжди отримаєш доступ до усіх матеріалів курсу та відеозаписів занять, тож у будь-який момент зможеш повернутись та повторити матеріал

Система оцінки знань

на відміну від багатьох курсів, наша програма передбачає систему оцінювання знань студентів та рейтинг, який дозволяє оцифровувати досягнення студентів та ставити чіткі навчальні цілі

  • Реальний проєкт у портфоліо
  • 20 практичних домашніх з менторським фідбеком
  • Кар'єрний супровід та працевлаштування
  • Ком'юніті студентів, випускників та експертів

Твоє працевлаштування з DAN.IT курс Курси Digital Marketing

Для нас дуже важлива репутація, тож ми піклуємося про кожного нашого студента та допомагаємо йому досягти найголовнішого, не тільки отримати професію, але й працевлаштуватись в IT компанію

З чим тобі допоможе наш кар'єрний сервіс:

  • підготовка резюме
  • написання супровідного листа
  • оформлення профілю в Linkedin
  • оформлення портфоліо
  • підготовка до проходження співбесіди
  • пробні співбесіди з HR спеціалістом та технічним експертом
  • підбір вакансій
  • фідбек після проходження співбесід та робота над помилками
  • варіанти стажування в ІТ компаніях
  • супровід при узгодженні оффера та фіналізації умов праці

Актуальні вакансії наших партнерів

  • Junior Marketing Manager

    ARMAR Solutions

    $400-500

  • Digital-маркетолог

    Cronvest

    $700

  • Junior Email Marketing Specialist

    EPC Network

    від $800

Марія Альошина

Гарантія

“ Ми допомогаємо кожному випускнику знайти роботу і впевнені, що ти працевлаштуєшся протягом 3-х місяців після закінчення навчання, або навіть швидше, якщо будеш виконувати усі наші рекомендації”

Марія Альошина

HR generalist, DAN.IT education

Наші працевлаштовані випускники

Мрій. Навчайся Дій.

Разом з DAN.IT

Записатись

Что будете уметь

  • Навчитеся створювати свою діджитал-стратегію для просування бізнесу в мережі інтернет
  • Навчіться визначати ЦА, створювати УТП та аналізувати діяльність конкурентів
  • Отримаєте знання з SEO, PPC, таргетингу та просування бізнесу у соціальних мережах за допомогою контенту
  • Створите контент стратегію та застосуєте її при написанні контент-плану для соціальних мереж
  • Дізнаєтесь як правильно оформляти сторінки бізнесу в соціальних мережах та просувати їх
  • Зрозумієте як працювати з лідерами думок та блогерами
  • Дізнаєтесь про чат-боти та створите свій власний
Хочу на курс
students skills students skills students skills

Технології, які вивчите

Хочеш більше дізнатись про курс та процес навчання?

Записуйся на безкоштовну консультацію

Записатись

Программа

Модуль: Soft Skills

Креативне мислення — обов’язкова навичка, без якої неможливо бути крутим маркетологом, адже успішна кар’єра в цій сфері не тільки про знання технічних моментів. Звичайно, професійні навички важливі, але успіх у маркетингу також залежить від креативних ідей та вміння їх презентувати та організувати роботу команди. Тому також важливо ефективно спілкуватися та взаємодіяти з людьми. Це Все, що ми перерахували вище — Soft skills, які включають комунікативні навички, лідерство, командну роботу та творчість.

У маркетингу Soft skills можуть бути важливішими, ніж технічні навички, оскільки маркетологи зазвичай взаємодіють з людьми, і їхні зусилля залежать від успіху команди. Крім того, маркетолог повинен бути лідером у команді, здатним керувати процесами та мотивувати своїх колег до досягнення мети.

Також важливими є творчість та інноваційність. У світі маркетингу постійно з’являються нові продукти та послуги, і маркетолог має придумати нові способи їх просування на ринку.

Всі ці компетенції ви зможете вивчити на модулі з Soft skills:

  • Основні комунікативні навички.
  • Орієнтування у ситуації спілкування.
  • Управління емоціями. 
  • Емоційний інтелект. 
  • Критичне мислення. 
  • Робота у команді.
  • Самопрезентація.

Ці навички допоможуть вам побудувати успішну кар’єру у сфері маркетингу та стати більш впевненими у своїх силах. 

Модуль 1: Вступ у Digital Marketing

Модуль дасть розуміння, чим діджитал-маркетинг відрізняється від звичного формату маркетингу, як створювати бренд і при цьому враховувати всі нюанси, які сфери покриває цифровий маркетинг. Студенти оволодіють базовими знаннями, починаючи з того, що таке бренд і його цільова аудиторія, до сценаріїв побудови унікальної торгової пропозиції.  Дізнаємося, як можна дослідити діяльність конкурентів та робити правильні висновки.
Модуль передбачає аналіз реальних бізнес-кейсів – студенти почнуть займатися проектами на практиці.

Теми модуля:

  • Маркетинг і канали просування
  • Цільова аудиторія і сегментація
  • Портрет споживача
  • УТП бізнесу
  • Маркетингова та діджитал стратегія
  • Аналіз конкурентів
  • Робота із сервісами для аналізу

Практика: визначення ЦА і УТП бізнесу, аналіз конкурентів та написання висновків.

Модуль 2: Знайомство з UI/UX дизайном

Студенти дізнаються, як управляти поведінкою користувачів на сайті, як працює клієнторієнтований дизайн, як заохочувати користувачів натискати кнопку переходу або покупки, і як визначити правильне розміщення точок конверсії. Студенти будуть аналізувати, чому реклама працює або не працює на сайтах, і що робить додаток на смартфоні «зручним». Цей курс фокусується на практичних знаннях, підкреслюючи цінність дизайну і користувачів.

Теми модуля:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Правила побудови веб-сайтовів та landing page
  • Взаємодія з користувачем
  • Прототипування
  • UX в соціальних мережах

Практика: застосування принципів UI / UX у створені прототипу свого сайту

Модуль 3: Основи роботи з веб-сайтом

Студенти розроблять свій перший сайт із нуля. Під керівництвом досвідченого ментора створять свій перший сайт або landing page Weblium.

Теми модуля:

• Ознайомлення з Weblium. Робота з шаблонами та створення лендінгу.
• Налаштування сайту на Weblium та інтеграція форм

Практика: створення лендінгу/сайту на Weblium на основі свого прототипу

Модуль 4. Аналітика

Студенти пройдуть всі необхідні кроки створення аккаунта в Google Analytics і навчаться керувати ним.

Теми модуля:

  • Внутрішня аналітика. Створення облікового запису Google Analytics
  • Google Analytics і його налаштування: основні події, базові цілі, карта цілей
  • Установка кодів аналітики, налаштування подій через GTM
  • Модифікація аналітики: віртуальні перегляди, коригування відмов
  • Робота з UTM-мітками
  • Імпорт даних в аналітику і створення призначених для користувача репортів

Практика: створення аккаунтів, встановлення коду GTM на сайт, налаштування тегів та подій. 

Модуль 5: Контекстна реклама: Google Ads

Навчимо бути фахівцями в контекстній рекламі. Ви дізнаєтеся, що таке Google Ads, як управляти ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модуля:

  • Показники медіапланування. Аналіз ринку і стратегія просування. Інструменти аналізу конкурентів за запитами.
  • Знайомство з аккаунтом Google Ads і формати реклами
  • Google Keyword Planner
  • Семантика, підбір ключових слів, мінус-слова та типи ключових слів
  • Правила написання оголошень, які продають
  • Медійна і торгова реклама.
  • Робота з аудиторією, сегментація і ремаркетинг
  • Реклама в YouTube
  • Аудит рекламного аккаунта. Показники еффективности РК, аналіз і оптимізація згідно з KPI
  • Підготовка до сертифікації від Google Ads

Практика: створення облікового запису в Google Ads, підбір ключевих та мінус слів, написання продаючих об’яв, створення банерной реклами та управління рекламними кампаніями.

Модуль 6: Контент-маркетинг

Студенти поринуть у світ створення контенту. Розповімо, що робить публікації в соцмережах і на сайті ефективними та креативними, щоб привернути увагу користувачів і клієнтів.

Теми модуля:

  • Портрет споживача
  • Вибір Tone of Voice
  • Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання і цілі
  • Структура текстів
  • Вплив видів контенту на просування
  • Побудова репутації бренду
  • Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів

Практика: створення потрету споживача, Tone of Voice, вибір стратегії поведінки бренду, тренінг зі створення текстів.

Модуль 7: Social Media Marketing (SMM)

Практика по соціальним медіа. Студенти будуть включені в процес, від створення і дизайну соціальних сторінок до настройки реклами і клієнтів.

Теми модуля:

  • Види соцмереж, їхня роль і завдання Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram
  • Тренди. Що потрібно знати сучасному SMM-фахівцеві
  • Аудиторії соціальних мереж
  • Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
  • Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану і методики постинга
  • Візуальні тренди і використання віжуалів
  • Активність у соціальних мережах, створення креативу і інтерактиву
  • Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
  • Репутаційний маркетинг
  • Робота з лідерами думок

Практика: розробка  рубрикатора та контент-плану відповідно до цільової аудиторії, написання постів.

Модуль 8: Таргетинг: Facebook Ads

Студенти дізнаються про маркетингові інструменти для аналізу рекламних платформ і соціальних мереж. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію і навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модуля:

  • Просування в соціальних мережах. Рекламні інструменти
  • Знайомство з Facebook Business і його функціоналом. Створення облікового запису
  • Facebook Pixel: установка, настройка, перевірка
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Геотаргетинг, аудиторії за інтересами, look-a-like і пересічні аудиторії
  • Лідгенератор. Створення і запуск реклами Leads Add
  • Аналітика, групи метрик, вивантаження звітів

Практика: робота в Facebook Business, підбір аудиторій, налаштування пікселю, створення рекламних кампаній.

Модуль 9: SEO

Модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, які можна застосовувати на практиці. У цьому курсі студенти дізнаються, як самостійно рекламувати свої проекти, а також як ефективно керувати SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу.

Теми модуля:

  • Введення в SEO
  • Видача, запити та типи просування
  • Семантика та її необхідність
  • Внутрішня оптимізація і оптимізація на стадії розробки сайту: технічні фактори
  • Робота з Google Search Console
  • Зовнішні фактори просування
  • Пошук і перевірка донорів
  • Робота з біржами. Збір бази сайтів поза біржами

Практика: робота в Google My Business, складання семантичного ядра, написання для сторінок сайту мета-тегів, Tittle та Description,  перевірка індексації та видачі сайту в пошукових системах.

Модуль 10: E-mail marketing

Студенти дізнаються, як підтримувати маркетингові комунікації за допомогою емейл-розсилок, і навчаться керувати вмістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Теми модуля:

  • Знайомство з емейл-маркетингом. Види і формати емейл-розсилок
  • Автоматичні, тригерні, дайджест розсилки
  • Правила збору бази передплатників і комунікації з ними
  • Огляд сервісів емейл-розсилок
  • Основні помилки в емейл-маркетингу
  • Автоматичні воронки продажів, побудова сценарію і його налаштування

Практика: робота з емейл-розсилками, розробка ланцюжка емелів для роботи з базою.

Воркшопи

Студенти додатково отримають можливість пройти воркшопи з викладачами та запрошеними спікерами на такі теми

  • Чатбот: застосування, формати і кейси
  • CRM системи та воронки продажів
  • Введення в арбітраж трафіку
  • Медіапланування та робота з агенціями
  • Робота на фрілансі: ресурси пошуку проектів
  • Підготовка до захисту: навички презентації проекту

Фінальний проект

На початку навчання студент обирає проект, який продовжує допрацьовувати протягом кожного модулю, щоразу застосовуючи нові знання та навички. Наприкінці кожний презентує цілісну маркетингову стратегію для свого бренду.

Бонусний модуль: Англійська для IT

Також під час навчання у студентів буде важливий бонусний модуль — англійська мова для ділового спілкування та роботи в ІТ.

Модуль допоможе позбутися мовних бар’єрів та невпевненості у своїх силах. Майбутні маркетологи опанують необхідну лексику, яка використовується у сфері digital-маркетингу. З цими знаннями студенти зможуть спілкуватися з іноземними клієнтами, адаптувати маркетингову стратегію для іноземної аудиторії та володіти професійними термінами. Також студенти підготуються  до проходження інтерв’ю англійською мовою.

Акцент модуля зосереджено саме на розмовній мові та практиці спілкування англійською. Модуль розрахований на студентів з рівнем англійської від А2 до В1.

Щоб закріпити отримані навички та отримати ще більше практики — студенти зможуть відвідувати розмовний клуб англійської мови. Кожна зустріч клубу буде присвячена певному аспекту інтерв’ю або бізнес-ситуації спілкування, яка може виникнути у сфері маркетингу. 

Найпопулярніші міфи про диджитал маркетинг

  • У digital-маркетингу тільки молоді фахівці

    Важливий не вік, а знання спеціаліста. Маркетолог має розуміти принцип роботи цифрових каналів, аналітики, а ще він має адаптуватися до змін в онлайн-середовищі.

  • Маркетингу неможливо навчитися з нуля

    Можливо! Щоб опанувати професію digital-маркетолога з нуля, потрібно бажання розвиватися у цій сфері, мати навички стратегічного мислення, комунікації, аналізу та не боятися тестувати різні варіанти для просування бізнесу.

  • Ринок переповнений маркетологами

    Так, на ринку дійсно багато спеціалістів, але з недостатнім або застарілим багажем знань. Маркетинг постійно розвивається і важливо знати актуальні інструменти для успішного просування бізнесу. Також й самі бізнеси постійно масштабуються, тому завжди потребують справжніх профі.

  • У цій сфері немає куди розвиватись

    Маркетолог може працювати з соціальними мережами, електронною комерцією, SEO-оптимізацією та аналітикою даних. Також він може працювати з будь-якими нішами та обирати між роботою в штаті, агенції чи фрилансом.

Ольга Пантелеєва

Ольга Пантелеєва

Розробниця та викладачка курсу Digital Marketing

Chief Marketing Officer в DAN.IT eduction

  • Chief Marketing Officer в DAN.IT eduction
  • CEO та co-founder маркетингової агенції TRIGGER Marketing
  • Більш ніж 12-річний практичний досвід роботи у сфері маркетингу
  • Досвід запуску бізнесів з нуля, а також вихід на міжнародні ринки: Азербайджан, Великобританія, Німеччина
  • Досвід роботи в міжнародних компаніях, з великими бюджетами та у різних галузях бізнесу
Сергій Коваленко

Сергій Коваленко

Викладач курсу UI/UX дизайн

Senior UX/UI designer, Founder at Siegfried Design Bü‎ro

  • Senior UX/UI designer, Founder at Siegfried Design Bü‎ro
  • Професійний UX/UI дизайнер, Webflow та Wix розробник
  • Більше ніж 10 років досвіду в проектуванні дизайну сайтів, no-code розробці та digital маркетингу
  • Top WIX Web Designers за рейтингом clutch.co
  • Значний бекграунд роботи в e-commerce, beauty, творчих проєктах та стартапах
  • Експерт з дослідження користувацького досвіду та юзабіліті цифрових продуктів
Марина Рижко

Марина Рижко

Викладач курсу Digital Marketing

Email Marketer Consultant, Product Manager в BSG

  • Email Marketer Consultant, Product Manager в BSG
  • Більше 9 років в емейл-маркетингу: American Airlines, LOT, Zdravo, FastForward, MBA Strategy, ZNOUA, 7eminar.com та інші клієнти.
  • Спікер на конференціях: Digital Masters, WebPromoExperts, Digital Analyze, NooMa Conference, E-Congress, ProMediaTech, Ecommerce та інших
Юрій Канунніков

Юрій Канунніков

Викладач курсу Digital Marketing

Інтернет-маркетолог, консультант

  • Інтернет-маркетолог, консультант
  • Digital Marketing Manager у Scimus, консультант, фріланс PPC specialist (Google Ads, Meta Ads)
  • Більше 5 років досвіду в маркетингу, більше 60 проєктів реалізовано
  • Досвід роботи РРС спеціалістом в агенції, in-house інтернет-маркетологом та СМО у діджитал агенції
Юрій Островський

Юрій Островський

Викладач курсу Digital Marketing

Campaign Manager Programmatic Advertising, Webrepublic

  • Campaign Manager Programmatic Advertising у Webrepublic (Швейцария)
  • Професійний digital-маркетолог
  • Більш ніж 12-річний практичний досвід роботи з ключовим фокусом на залучення трафіку
  • Працював у великих міжнародних компаніях, з великими бюджетами та у різних галузях бізнесу
  • Сертифікований тренер Google Marketing Platform (Display&Video 360, Campaign Manager 360, Search Ads 360)
Нікіта Наконечний

Нікіта Наконечний

Викладач курсу Digital Marketing

Growth Marketing Specialist

  • Growth Marketing Specialist
  • Понад 10 років у маркетингу. Фахівець з аналізу рекламних кампаній у Meta та TikTok
  • Працював з ринками Европи, Штатів, Кореї та Середньої Азії
Андрій Шандур

Андрій Шандур

Викладач курсу Digital Marketing

SEO Team Lead в аутсорсинговій групі ІТ компаній

  • SEO Team Lead в аутсорсинговій групі ІТ компаній
  • ex-власник GY Sharm Digital Marketing agency в Єгипті
  • 10+ років в SEO і DM, 200+ проектів з різноконкурентними нішами, в тому числі з "особливими потребами". Більша частина- західний і європейські ринки, експерт з просування логістичних, маркетплейсних, клінінгових і туристичних сфер

Проекты студентов

Отзывы

  • Бризгалова Тетяна

    Бризгалова Тетяна

    випускниця курсу Digital Marketing

    Я тепер сертифікований Digital Маркетолог!!! Ю-ху!!! 👍👍👍

    Привіт усім! Мене звати Тетяна і я студентка DAN IT. Моя історія буде цікава в першу чергу тим, хто ніколи не мав справу з IT індустрією та має бажання спробувати. Але, можливо, вагається! Я маю економічну освіту, працювала у будівельній компанії. З IT мене пов’язувало лише те, що мій тато програміст) 

    Мені випала нагода навчатись у DAN IT на курсі Digital Marketing. Понад 5 місяців інтенсивного навчання 💪Викладачі – справжні професіонали своєї справи. Всі мають свій власний бекграунд і на його основі дають студентам знання. Що важливо, надають інформацію так, щоб все було зрозуміло. Практичні завдання – максимально близькі до тих, з чим Digital Маркетолог матиме справу в майбутньому. Правда, бувало важко! Але дуже цікаво!

    Грандіозна подяка усій команді викладачів DAN IT! 🤩 Велика вдячність Ольга Пантелеева, Роксолана Алиева, Maryna Ryzhko за присутність та підтримку на захисті проєкту і за поради! Окрема подяка куратору курсу Ольга Пантелеева за підтримку обраної мною теми проєкту та сприянню протягом всього навчання! 🍀

  • Богунець Ганна

    Богунець Ганна

    випускниця курсу Digital Marketing

    Курс об’ємний і детальний, дозволяє побачити різні ланки DM і обрати для себе що подобається найбільше і в якому направленні розвиватися далі. Базові, важливі знання, які допоможуть бути впевненим на практиці. Сподобалось живе спілкування с лекторами і ментором. 

  • Бондарчук Катерина

    Бондарчук Катерина

    випускниця курсу Digital Marketing

    Ці курси дали мені глибокі знання та цінні навички, які вже приносять плоди у моїй кар’єрі.

    Особлива подяка за вашу експертизу, професіоналізм та підтримку.

    Вдячна за ці курси, які мали на мене значний вплив.

  • Литус Аліна

    Литус Аліна

    випускниця курсу Digital Marketing

    Я щиро рекомендую DAN.IT усім своїм друзям і знайомим, які хочуть ознайомитись з IT та отримати професію. Я почала свій шлях з курсу Frontend, була дуже приємно вражена з побаченого коли почала відвідувати заняття оффлайн. Атмосфера дуже відрізнялась від інших курсів які я розглядала. Ментор та курс-координатор постійно на зв’язку і допомагають у вирішенні проблем з матеріалом чи будь-яких організаційних моментах.  Завжди йдуть на зустріч учням, якщо щось не встигаєш – дадуть більше часу, пояснять як зробити. Викладачі з повагою ставляться до усіх, з терпеливістю пояснять і другий і третій раз якщо щось не зрозуміло. 

    Графік занять максимально зручний, декілька разів на тиждень по 3 години – все встигаєш виконати і навіть відпочити. 

    Другий курс який я проходила це був Digital Marketing – і тут я знайшла себе, дуже багато корисної інформації я отримала для себе, завдяки отриманим знанням я влаштувалася на роботу ще до того, як закінчила курс. Я дуже вдячна усім викладачам та всім всім всім хто бере участь у підготовці програми навчання.

    Рекомендую відвідати хоча б пробний урок і переконатися що це навчання коштує кожної витраченої копієчки!!!

  • Віолета Мацюта

    Віолета Мацюта

    випускниця курсу Digital Marketing

    Хочу подякувати Вам за ваш курс digital marketing. Він був максимально, змістовний, корисний і цікавий. Ваш курс змінив моє життя. Ще пів року тому я  не знала куди ідти далі і чим займатись. Декрет з‘їдав мене повністю.  Нічого окрім депресії і вигорання я не відчувала. Сьогодні я відчуваю повністю протилежне. Наповненість , енергія в роботі і бажання подальшого перманентного розвитку в цій сфері. І найголовніше відчуваю себе щасливою.  Дякую команді dan it education, Вам особисто за ваш труд і цінні знання  які я використовую вже сьогодні в роботі.(мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

  • Давід Орос

    Давід Орос

    випускник курсу Digital Marketing

    Всем привет, меня зовут Давид Орос, я мужской парикмахер. Практически любому бизнесу сейчас необходимо интернет развитие, поэтому я выбрал курсы по Digital Marketing в компании DAN IT. Эти курсы о том как развивать бренд в интернете, о том какие есть для этого инструменты, будь то это компания или как в моем случае личностный бренд. мне понравилось обучение в DAN IT, там опытные преподаватели, душевная и приятная атмосфера обучения. Получил я обширные знания о SEO продвижении, о настройке контекстной рекламы, о создании лендингов, также о том как развивать себя в SMM. Я думаю что владельцам любого бизнеса полезны эти знания, понимать, как работают все эти инструменты, а также тем кто только думает чем заняться, было бы полезно взглянуть на всю эту сферу IT целиком, чтобы понять куда именно углубляться. Для меня скорее всего был самым важным блок SMM, поскольку личному бренду сейчас без этого никак. Ну а тем кто будет идти на эти курсы, советую хорошо продумать изначально проект на базе которого учиться. Это помогает применять знания на практике, за счет чего они конечно лучше закрепляются. Я доволен что прошел эти курсы и вижу реальную пользу от них. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

  • Діана Білоус

    Діана Білоус

    випускниця курсу Digital Marketing

    К выбору обучающего центра я подходила ответственно. По профессии я маркетолог, однако все в деятельности было связано с B2B, промышленным и международным маркетингом. Ожидания от курса у меня были достаточно простые, мне хотелось знать всего лишь комплексный подход, с чего начинать продвижение бизнеса на просторах интернета. Все инструменты, которые нас научили использовать, я успешно применяю в своей работе. Также был очень классный блок курса по построению сайта, по социальным сетям.Бизнес в социальных сетях оказалось это не так просто, не так банально, как я себе это думала. Это действительно бизнес, нужно уметь, нужно создавать контент планы, нужно думать, нужно анализировать, нужно прогнозировать. Только потом в конце появляется красивая картинка, которая олицетворяет ваш бизнес на просторах социальных сетей. Курс длился полгода и за это время мы с девчонками, так же с мальчишками подружились, расставаться было жалко. Когда получили сертификат все немножко всплакнули. Но я считаю, что не только я, но и остальные вышли крутыми специалистами, которые получили знания. Кто с нуля, а кто повысил квалификацию. Если вы также как и я ноль в IT и немножечко маркетинге, то я реально Вам советую сюда прийти, вы будете себя чувствовать намного увереннее, вы поймёте, что вы действительно стоящий крутой маркетолог. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

  • Дар'я Ушакова

    Дар'я Ушакова

    випускниця курсу Digital Marketing

    Хотіла б подячити вам і вашій команді за класний навчальний курс з digital-маркетингу. І матеріали і викладачі – всі дуже професійні, тому навчання приносило тільки задоволення! Ваша робота – безцінна. Дуже дякую!(мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

  • Руслан Діденко

    Руслан Діденко

    випускник курсу Digital Marketing

    Что я могу сказать хорошего, в первую очередь это отношение к студентам, если вы инициативны, у вас есть какие-то конструктивные предложения , то вам пойдут на встречу. Также стоит отметить открытость преподавателей, они коммуницируют с студентами, не только в контексте самого занятия, но и вне. Много раз я писал личные сообщения с вопросами которые меня интересуют преподавателям, возможно не сразу, возможно не в первый день, но каждый раз мне отвечали. Вторым плюсом для меня является само помещение в котором находится Dan it. Во первых потому что там приятно находится, во вторых потому что туда есть допуск вне учебного процесса, для меня это является огромным плюсом , потому что учится дома для меня довольно сложно. И третье, каждое занятие онлайн записывалось в YouTube, его можно было переслушать , чем лично я пользовался и интересующие меня занятия переслушивал несколько раз. Также у них есть LMA система, в которую есть допуск вне учебного процесса, что тоже довольно удобно после окончания курса можно освежить какие-то знания. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

  • Сергій Коршак

    Сергій Коршак

    випускник курсу Digital Marketing

    Вем привет и я выпускник DAN IT! Я закончил курс диджитал маркетинг поскольку всегда хотел работать с рекламой и понять как она работает, как разрабатывать стратегию, как настраивать правильно рекламу и работать с контентом. Я защитил свой первый кейс и получил сертификат в дан айти. Больше всего мне запомнился блок SMM и таргетинг собственно этим я сейчас занимаюсь и продвигаюсь в этой сфере. А если ты еще сомневаешься идти ли тебе на курс или нет, то рекомендую пойти на пробное занятие и понять, как сделал это я.  (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Оплата за навчання

manager dan it
Вартість навчання становить від 5000 грн/місяць

Щоб твоє навчання було комфортним для наших студентів ми надаємо декілька опцій оплати за навчання

  • Оплата одразу за весь курс зі знижкою
  • Розбивка платежу від компанії
  • Покупка частинами від Monobank monobank
  • Без % розтермінування від ПриватБанк privatbank

Залишились запитання?

Роман Ситниченко

Роман Ситниченко

кар'єрний менеджер

Запишись на індивідуальну консультацію
Отримай🔥знижку 4200 грн на навчання🔥
Тільки до 30 березня❗️

    Часто задаваемые вопросы

    Скільки коштує курс?

    Вартість навчання становить приблизно 5000 грн на місяць.

    Як проходять заняття?

    Всі заняття проводяться у форматі онлайн відповідно до графіку групи. У випадку, якщо ви не можете приєднатися до уроку, є можливість перегляду відеозаписів. Усі учасники отримують доступ до відеозаписів та презентацій.

    Які конкретні навички та стратегії ми вивчаємо на курсі Digital Marketing?

    На курсі Digital Marketing ми вивчаємо такі навички, як управління рекламними кампаніями, аналіз цільової аудиторії, контент-маркетинг, SEO, SMM і аналітика.

    Наскільки ефективний цей курс для початківців у сфері маркетингу?

    Цей курс вкрай практичний і спрямований на тих, хто тільки починає свій шлях у маркетингу. Його матеріал написаний простою мовою для кращого розуміння, а під час занять ми активно вивчаємо реальні кейси, щоб студенти могли максимально поглибитися у тему.

    Чи будуть домашні завдання?

    Так, виконання домашніх завдань є обов’язковою частиною програми курсу. Вони служать для закріплення отриманої інформації на практиці та отримання конструктивного фідбеку від викладача. Ваше завдання полягає в тому, щоб виконати домашнє завдання на основі свого власного проєкту та подати його для оцінки.

    Як перевіряються знання?

    На початку навчання ви зустрінетесь з куратором курсу для затвердження проєкту, над яким будете працювати. Адже він є доказом того, що пройдений матеріал закріпився на практиці. В кінці навчання проходить захист вашого проєкту, а саме — digital-стратегія.

    Чи буду я отримувати зворотний зв'язок по проєкту?

    Виконавши домашнє завдання студент здає його викладачеві. Той в свою чергу у відповідь дає зворотний зв’язок та рекомендації. У вас завжди є можливість звернутися до куратора курсу та записатися на консультацію. Всі питання повинні бути розібрані, адже це в ваших інтересах.

    Які інструменти та платформи використовуються під час навчання діджитал маркетингу?

    Під час навчання використовуються різні інструменти та платформи, включно з Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads Manager, HubSpot, SEMrush та інші.

    Які переваги я отримаю після успішного завершення навчання на цьому курсі?

    По-перше, успішно вами захищена digital-стратегія для проєкту автоматично потрапляє в портфоліо. По-друге, ви отримуєте сертифікат про закінчення курсу. Він свідчить про ваші професійні навички і знання в сфері маркетингу.

    У заключний період курсу вам відкриється можливість співпраці з досвідченим HR-фахівцем. Вона буде вас консультувати з покращення резюме, вибору вакансій та готовності до співбесіди. Після відбору вас на співбесіду, роботодавець надасть HR-у зворотний зв’язок, що дозволить вам врахувати власні недоліки та вдосконалити свої навички.

    Сумніваюся, чи підійде мені ваш курс.

    Наш кар’єрний консультант може записати вас на пробне заняття. На ньому ви побачите, як проходять заняття і навчальний процес в цілому. Впевнені, що всі сумніви розвіються.

    Як довго триває навчання на інтернет-маркетолога і як воно організоване?

    Навчання триває 5 місяців. Воно організоване у вигляді онлайн-лекцій, практичних завдань і проєктів.

    Описание курса

    Digital Marketing ( інтернет-маркетинг)– найперспективніший комплексний напрямок у менеджменті на найближчі 5 років. На нашому курсі програма створена, щоб підготувати спеціалістів у сфері діджитал-адвертайзингу та маркетингу, готових до роботи одразу після випуску.

    course image

    Курси інтернет маркетинга для новачків включають в себе 200 годин практичних завдань, які були підібрані таким чином, щоб занурити студента з нуля у онлайн-середовище під керівництвом експертів у сфері маркетингу, реклами та представників міжнародних компаній.

    Програма базується на практичних реальних кейсах у відповідності до вимог ринку, погоджена зі спеціалістами з інтернет-маркетингу і спрямована, щоб на виході студент отримав не лише діджитал-навички, але і додаткові корисні знання – створення діджитал стратегії, управління сайтом, ведення соціальних мереж, SEO, Google Ads Analyticsтощо. По закінченню курсу навчання ви станете full stack digital-маркетологом та зможете працювати як у відділі маркетингу у компанії, так і у маркетинговій агенції, а можливо, оберете шлях фрілансу.

    Це курс для вас, якщо ви хочете бути діджитал-спеціалістом, мати розуміння про весь комплекс онлайн-роботи над продуктом та навчатися за передовими методиками у сфері діджиталу. По закінченню програми ви зможете успішно скласти сертифікацію від Google Ads та Google Analytics.

    Сумніваєтесь чи підійде вам сфера ІТ?

    Записуйтесь на онлайн-зустріч та отримаєте особистий план розвитку в сфері ІТ

    На Вас чекає:
    • консультація кар'єрного менеджера, щодо вибору напрямку розвитку в сфері ІТ
    • тестування на схильність до певного напрямку навчання
    • знайомство з викладачами курсу
    • зустріч з HR фахівцем
    • аналіз результатів
    • підбір програми згідно отриманих
      даних і вашого запиту
    manager

    Записатись на зустріч