Онлайн курс

Digital Marketing Basics

Записатися
clock icon
Старт групи

07 Травня

person icon
Графік

вт,чт: 19:00 - 21:00 сб 11:00-13:00

star icon
Тривалість

4 тижні

dollar icon
Ціна

1200 грн/тиждень

Опис курсу

Для ефективних продажів товару чи послуги в інтернеті, в 2020 році необхідно знати основи діджитал маркетингу. Курс розрахований на тих, хто тільки починає своє знайомство зі світом онлайн-реклами, соціальних медіа, SEO, бізнес-аналітикою, вчиться підбирати правильну аудиторію для свого бізнесу або особистого бренду. Він також підійде вам, якщо ви працюєте у команді маркетингу, або розвиваєте власний бізнес і хочете розбиратися у суті діджиталу та контролювати роботу підрядників.

Якщо вам потрібна допомога професіоналів, щоб опанувати складні процеси діджитал-просування, але часу на проходження курсу в навчальному центрі не вистачає, вибирайте онлайн-курс – і вчіться в форматі вебінарів з можливістю задавати питання, відправляти невеликі домашні практичні завдання і завжди бути на зв’язку з ментором.

Online курс Digital Marketing Basics – це перша допомога новачкам в інтернет-маркетингу, яка навчить розуміти, завдяки чому можна збільшити кількість запитів на ваш продукт, а також поліпшити конверсію і продажі. За 12 уроків (3 рази на тиждень по 2 години) ви отримаєте базовий практичний досвід та зможете керувати проектами впевнено.

Даний курс заснований на ізраїльській методології Telem, яка пропонує студентам 100% практики.

Для кого

Для початківців маркетологів, менеджерів з просування послуг або реклами, співробітників маркетингових команд або відділів, які починають свій шлях в онлайн-маркетингу та хочуть розуміти, з чого він складається, і як працювати з його компонентами.

Для підприємців, стартаперів, бізнесменів, маркетинг-директорів або власників бізнесу, які хочуть розуміти маркетингові процеси, їх вплив на продажі, знати, як грамотно керувати маркетингом в компанії, як знайти потрібних підрядників, і хто необхідний компанії або бренду в першу чергу.

Всім, хто цікавиться світом маркетингу, хоче розуміти відмінності офлайн- від онлайн-просування, цікавиться інноваціями, новими напрямками в рекламі, новими медіа.

Викладач курсу

Микита Поляк

Founder в маркетинговій агенції Marketorium

ex-director of Marketing and Strategic Planning в 42DM

Чому навчитеся

Розуміти, що таке інтернет-маркетинг, з яких частин він складається, і як вони між собою взаємопов'язані

Розуміти, в чому необхідність аналітики, як її встановити і налаштувати для відстеження відвідуваності сайту і ефективності рекламних кампаній

Знати, що необхідно для вашого бізнесу - багатосторінковий сайт або промо-лендінг, вибрати правильну структуру сайту / сторінки, щоб вони продавали і були читабельними

Знати базові поняття SEO-просування, його компоненти, як воно працює. Вміти вибрати толкового підрядника

Знати, акаунти в якій соціальній мережі життєво необхідні бізнесу, а від чого слід відмовитися

Познайомитеся з рекламними інструментами Google Ads та Facebook Business

Отримаєте базове розуміння емейл-маркетингу: навчитеся складати і відправляти розсилки, і дізнаєтеся, якими сервісами найкраще для цього користуватися

Програма

1 заняття

Вступна лекція

Знайомимося з поняттям маркетингу в цілому та діджитал-маркетингу зокрема. Дізнаємося, як визначити стратегію інтернет-маркетингу, вибрати цільову аудиторію і прописати унікальну торгову пропозицію (УТП) вашого продукту. Знайомимося з необхідними інструментами для роботи в діджитал-маркетингу.

2 заняття

Побудова сайтів

Ви розберетеся, як вибрати домен сайту, як визначитися з потребою у багатосторінковому сайті або місткому лендингу для просування одного продукту. Зрозумієте, з чого складається лендинг або сайт, виберете необхідну платформу CMS і побудуєте сайт за шаблонами. Також навчитеся складати грамотне і просте ТЗ щодо створення сайтів для можливих підрядників.

3 заняття

Аналітика

Дізнаєтеся, як працювати з Google Analytics. Створите і покроково налаштуєте обліковий запис, навчитеся налаштовувати UTM мітки для відстеження переходів, налаштовувати цілі і складати зрозумілі звіти по переходах.

4 заняття

Аналітика

Продовжуємо знайомитися з діджитал-аналітикою як одним з головних інструментів в роботі маркетолога. Цього разу вас чекає робота з GTM (Google Tag Manager), створення коду і його налаштування.

5 заняття

SEO

Перше заняття з SEO-оптимізації буде спрямоване на внутрішній комплекс робіт на сайті або лендингу, щоб змінити код, вміст сторінок та формат оформлення під вимоги пошукової видачі.

6 заняття

SEO

Друге заняття дасть розуміння зовнішньої оптимізації ресурсу, і як з нею працювати. Все, що необхідно знати про купівлю посилань, сайти-донори і роботу з біржами.

7 заняття

Контекстна реклама в Google Adwords

Ще один найважливіший інструмент сучасного маркетолога. Вчимося підбирати ключові слова і створювати оголошення, що продаватимуть. Дізнаємося, що таке медійна мережа. Попрацюємо в Google Adwords для створення ефективних оголошень.

8 заняття

Таргетинг: Facebook Business

Вчимося створювати рекламний аккаунт в Facebook Business і працювати зі створенням рекламної кампанії, вибором і налаштуванням аудиторії, лідогенерацією.

9 заняття

SMM і контент-маркетинг

Працюємо з соціальними мережами: вибираємо, яка з них необхідна вашому бізнесу невідкладно, яка допоможе продавати, і без якої можна обійтися. Знайомимося з прийомами роботи з аудиторією, її активністю і фідбеком. Вчимося розуміти, що таке контент-маркетинг, які типи контенту створювати для своїх ресурсів, і як контент-стратегія впливає на конверсію і репутацію компанії / бренду.

10 заняття

Email-маркетинг

Вчимося створювати емейл-розсилки для різних цілей вашого бізнесу, знайомимося з їх складовими частинами і підходами до написання.

11 заняття

Тригерні емейл-розсилки

Крім створення емейл-розсилок, які зможуть управляти настроєм і відчуттями аудиторії і звернуть її увагу на певні потрібні вам аспекти бізнесу, ви також навчитеся роботі з автоматизованими воронками продажів і зрозумієте, чому вони важливі.

 

12 заняття

Підсумкове заняття

На фінальному занятті підводимо підсумки курсу, розглядаємо успішні кейси великих компаній, звертаємо вашу увагу на інструменти, тренди і завдання, над якими важливо працювати далі, щоб розвивати свій бізнес або бренд.

Записатися на консультацію

Якщо у тебе ще залишилися запитання щодо даного курсу, ти можеш записатися на індивідуальну онлайн-консультацію зі мною

Запис на консультацію







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Реєстрація закінчена

Контакти