Київ Курс

Full Stack Digital Marketing

Записатися
clock icon
Старт групи

27 Липня

person icon
Графік

пн, ср, пт: 19:00-22:15

star icon
Тривалість

200 годин/ 4 місяці

dollar icon
Група

22 чоловіка

Опис курсу

Digital Marketing – найперспективніший комплексний напрямок у менеджменті на найближчі 5 років. На нашому курсі програма створена, щоб підготувати спеціалістів у сфері діджитал-адвертайзингу та маркетингу, готових до роботи одразу після випуску.

250 годин практичних завдань підібрані таким чином, щоб занурити студента у онлайн-середовище під керівництвом експертів у сфері маркетингу, реклами та представників міжнародних компаній.

Програма базується на практичних реальних кейсах у відповідності до вимог ринку, погоджена зі спеціалістами з інтернет-маркетингу і спрямована, щоб на виході студент отримав не лише діджитал-навички, але і додаткові корисні знання – створення маркетингової стратегії, управління сайтом, ведення соціальних мереж, SEO, Google Ads Analyticsнавички кризового менеджменту тощо. По закінченню курсу навчання ви станете full stack digital-маркетологом та зможете працювати як у відділі маркетингу у компанії, так і у маркетинговій агенції, а можливо, оберете шлях фрілансу.

Це курс для вас, якщо ви хочете бути діджитал-спеціалістом, мати розуміння про весь комплекс онлайн-роботи над продуктом та навчатися за передовими методиками у сфері діджиталу. По закінченню програми ви зможете успішно скласти сертифікацію від Google Ads.

Для кого

Усім, хто хоче стати онлайн-маркетологом, діджитал-аккаунт менеджером, діджитал-аналітиком або спеціалістом з управління онлайн-кампаніями

Усім, хто хоче працювати з контентом, соціальними мережами, SEO-оптимізацією

Тим, хто хоче займатися онлайн-просуванням бренду та його репутацією у мережі

Викладачі курсу

Микита Поляк

Викладач курсу

Founder у Marketorium, ex-director of Marketing and Strategic Planning у 42DM.

Ольга Пантелеєва

Викладач та розробник курсу

CMO в DAN.IT education, founder в Trigger Marketing

Роксолана Шитова

Викладач блоку SMM

CEO SMM-агентства Highlight Studio. Понад 6 років в Digital Marketing. Спеціаліст у просуванні особистих та комерційних брендів,

Антон Деньга

Викладач курсу

Owner в iProWeb digital agency, Owner в ReklaBeast service

Що будете вміти

Отримаєте знання з SEO, PPC та просування бізнесу у соціальних мережах

Навчитеся працювати з інструментами порівняльного аналізу

Навчитеся створювати свій сайт на платформі WordPress та просувати його за допомогою SEO, Google Ads, Analytics, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube та ін.

Опануєте навички по роботі з рекламою на різних платформах, зі ЗМІ, email-маркетингом, негативом та управлінням кризами, маркетингові скілли, електронну комерцію

Зможете скласти екзамен з Google Ads та стати його сертифікованим спеціалістом

Отримаєте навички, щоб працювати у суміжних сферах – маркетингу, рекламі та продажах

Програма

Модуль 1: Вступ у Digital Marketing

Модуль дасть розуміння, чим діджитал-маркетинг відрізняється від звичного формату маркетингу, як створювати бренд і при цьому враховувати всі нюанси, які сфери покриває цифровий маркетинг. Студенти оволодіють базовими знаннями, починаючи з того, що таке бренд і його цільова аудиторія, до сценаріїв побудови унікальної торгової пропозиції. Модуль передбачає аналіз реальних бізнес-кейсів – студенти почнуть займатися проектами на практиці.

Теми модуля:

  • Маркетинг і канали просування
  • Цільова аудиторія і сегментація
  • Портрет споживача
  • УТП бізнесу і маркетингова стратегія

Практика: визначення ЦА і УТП бізнесу.

Модуль 2. Аналітика

Навчимо грамотно підходити до аналітики бізнесу, щоб за допомогою даних будувати маркетингову стратегію. Дізнаємося, як можна дослідити діяльність конкурентів. Студенти пройдуть всі необхідні кроки створення аккаунта в Google Analytics і навчаться керувати ним.

Теми модуля:

  • Аналітика та її типи. Зовнішня і внутрішня аналітика.
  • Зовнішня аналітика. Аналіз конкурентів
  • Типи метрик і їх роль у прийнятті рішень
  • Робота з UTM-мітками
  • Внутрішня аналітика. Створення облікового запису Google Analytics
  • Google Analytics і його налаштування: основні події, базові цілі, карта цілей
  • Установка кодів аналітики, налаштування подій через GTM
  • Модифікація аналітики: віртуальні перегляди, коригування відмов
  • Імпорт даних в аналітику і створення призначених для користувача метрик

Практика: аналіз конкурентів, складання карти подій і цілей для сайту, налаштування подій. 

Модуль 3: Знайомство з UI/UX дизайном

Студенти дізнаються, як управляти поведінкою користувачів на сайті, як працює клієнторієнтований дизайн, як заохочувати користувачів натискати кнопку переходу або покупки, і як визначити правильне розміщення точок конверсії. Студенти будуть аналізувати, чому реклама працює або не працює на сайтах, і що робить додаток на смартфоні «зручним». Цей курс фокусується на практичних знаннях, підкреслюючи цінність дизайну і користувачів.

Теми модуля:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Взаємодія з користувачем
  • UX в соціальних мережах

Практика: застосування принципів UI / UX.

Модуль 4: Основи роботи з веб-сайтом

Студенти розроблять свій перший сайт з нуля. Під керівництвом досвідченого ментора, вони зареєструють доменне ім’я, вивчать платформи Tilda і WordPress, навчаться розуміти основи верстки сайту.

Теми модуля:

  • Знайомство з Tilda. Робота з шаблонами і створення лендингу.
  • Налаштування сайту на Tilda і інтеграція форм
  • WordPress і робота з шаблоном
  • Інтерфейс CMS
  • Вибір і установка основних плагінів
  • Багатомовність сайту
  • Налаштування шаблонів мета-тегів

Практика: створення сторінки на Tilda, налаштування шаблону на WordPress зі створенням структури та мета-тегами.

Модуль 5: SEO

Модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, які можна застосовувати на практиці. У цьому курсі студенти дізнаються, як самостійно рекламувати свої проекти, а також як ефективно керувати SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу.

Теми модуля:

  • Введення в SEO
  • Налаштування рекламних цілей
  • Видача, запити та типи просування
  • Семантика та її необхідність
  • Внутрішня оптимізація і оптимізація на стадії розробки сайту: технічні фактори
  • Робота з Google Search Console
  • Зовнішні фактори просування
  • Пошук і перевірка донорів
  • Робота з біржами. Збір бази сайтів поза біржами

Практика: робота в Google My Business, складання семантичного ядра, індексація та видача сайту.

Модуль 6: Контент-маркетинг

Студенти поринуть у світ створення контенту. Розповімо, що робить публікації в соцмережах і на сайті ефективними та креативними, щоб привернути увагу користувачів і клієнтів.

Теми модуля:

  • Портрет споживача
  • Вибір Tone of Voice
  • Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання і цілі
  • Структура текстів
  • Вплив видів контенту на просування
  • Побудова репутації бренду
  • Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів

Практика: створення потрету споживача і вибір стратегії поведінки бренду, тренінг зі створення текстів.

Модуль 7: Контекстна реклама: Google Adwords

Навчимо бути фахівцями в контекстній рекламі. Ви дізнаєтеся, що таке Google Adwords, як управляти ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модуля:

  • Показники медіапланування. Аналіз ринку і стратегія просування. Інструменти аналізу конкурентів за запитами.
  • Знайомство з аккаунтом Google Adwords і формати реклами
  • Google Keyword Planner
  • Семантика, підбір ключових слів, мінус-слова та типи ключових слів
  • Правила написання оголошень, які продають
  • Медійна і торгова реклама.
  • Робота з аудиторією, сегментація і ремаркетинг
  • Аудит рекламного аккаунта. Показники еффективности РК, аналіз і оптимізація згідно з KPI
  • Сертифікація від Google Ads

Практика: створення облікового запису в Google Adwords і управління ним.

Модуль 8: Social Media Marketing (SMM)

Практика по соціальним медіа. Студенти будуть включені в процес, від створення і дизайну соціальних сторінок до настройки реклами і клієнтів.

Теми модуля:

  • Види соцмереж, їхня роль і завдання Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram
  • Тренди. Що потрібно знати сучасному SMM-фахівцеві
  • Аудиторії соціальних мереж
  • Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
  • Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану і методики постинга
  • Візуальні тренди і використання віжуалів
  • Активність у соціальних мережах, створення креативу і інтерактиву
  • Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
  • Репутаційний маркетинг
  • Робота з лідерами думок

Практика: розробка контент-плану і рубрикатора відповідно до цільової аудиторії.

Модуль 9: Таргетинг: Facebook Ads

Студенти дізнаються про маркетингові інструменти для аналізу рекламних платформ і соціальних мереж. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію і навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модуля:

  • Просування в соціальних мережах. Рекламні інструменти
  • Знайомство з Facebook Business і його функціоналом. Створення облікового запису
  • Facebook Pixel: установка, настройка, перевірка
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Геотаргетинг, аудиторії за інтересами, look-a-like і пересічні аудиторії
  • Лідгенератор. Створення і запуск реклами Leads Add
  • Аналітика, групи метрик, вивантаження звітів

Практика: робота в Facebook Business.

Модуль 10: E-mail marketing

Студенти дізнаються, як підтримувати маркетингові комунікації за допомогою емейл-розсилок, і навчаться керувати вмістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Теми модуля:

  • Знайомство з емейл-маркетингом. Види і формати емейл-розсилок
  • Автоматичні, тригерні, дайджест розсилки
  • Правила збору бази передплатників і комунікації з ними
  • Огляд сервісів емейл-розсилок
  • Основні помилки в емейл-маркетингу
  • Автоматичні воронки продажів, побудова сценарію і його налаштування

Практика: робота з емейл-розсилками.

Воркшопи

Студенти додатково отримають можливість пройти воркшопи з викладачами та запрошеними спікерами на такі теми

  • Чатбот: застосування, формати і кейси
  • CRM системи і воронки продажів
  • Call tracking
  • Введення в арбітраж трафіку
  • Робота на фрілансі: ресурси пошуку проектів
  • Підготовка до захисту: навички презентації проекту

Фінальний проект

На початку навчання студент обирає проект, який продовжує допрацьовувати протягом кожного модулю, щоразу застосовуючи нові знання та навички. Наприкінці кожний презентує цілісну маркетингову стратегію для свого бренду.

Запис на консультацію

Якщо у вас є запитання щодо курсу та програми навчання - запишіться на індивідуальну консультацію зі мною

Напиши нам







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Контакти