Київ Курс

Full Stack Digital Marketing

Записуйся на консультацію

Лівий берег (пр. Павла Тичини, 1в)

clock icon
Старт групи

18 Серпня

person icon
Графік

пн, ср, пт: 19:00 - 22:15

Опис курсу

star icon
Тривалість

200 годин
5 місяців

dollar icon
Група

22 чоловіка

Digital Marketing ( інтернет-маркетинг)– найперспективніший комплексний напрямок у менеджменті на найближчі 5 років. На нашому курсі програма створена, щоб підготувати спеціалістів у сфері діджитал-адвертайзингу та маркетингу, готових до роботи одразу після випуску.

Курси інтернет маркетинга для новачків включають в себе 200 годин практичних завдань, які були підібрані таким чином, щоб занурити студента з нуля у онлайн-середовище під керівництвом експертів у сфері маркетингу, реклами та представників міжнародних компаній.

Програма базується на практичних реальних кейсах у відповідності до вимог ринку, погоджена зі спеціалістами з інтернет-маркетингу і спрямована, щоб на виході студент отримав не лише діджитал-навички, але і додаткові корисні знання – створення діджитал стратегії, управління сайтом, ведення соціальних мереж, SEO, Google Ads Analyticsтощо. По закінченню курсу навчання ви станете full stack digital-маркетологом та зможете працювати як у відділі маркетингу у компанії, так і у маркетинговій агенції, а можливо, оберете шлях фрілансу.

Це курс для вас, якщо ви хочете бути діджитал-спеціалістом, мати розуміння про весь комплекс онлайн-роботи над продуктом та навчатися за передовими методиками у сфері діджиталу. По закінченню програми ви зможете успішно скласти сертифікацію від Google Adswords та Google Analytics.

Для кого

Усім, хто хоче стати онлайн-маркетологом, діджитал-аккаунт менеджером, діджитал-аналітиком або спеціалістом з управління онлайн-кампаніями

Усім, хто хоче працювати з контентом, соціальними мережами, SEO-оптимізацією або бути PPC- спеціалістом або таргетологом

Тим, хто хоче займатися онлайн-просуванням бренду та його репутацією у мережі

Викладачі курсу

Ольга Пантелеєва

Викладач та розробник курсу

CMO в DAN.IT education, founder в Trigger Marketing

Микита Поляк

Викладач модулю Google аналітики та SEO

Founder у Marketorium, ex-director of Marketing and Strategic Planning у 42DM.

Роксолана Шитова

Викладач модулю контент та SMM

CEO SMM-агенції Roxy Agency PR. Понад 7 років в Digital Marketing. Спеціаліст у просуванні особистих та комерційних брендів

Ігор Гана

Викладач модулю WordPress

Expert WordPress Developer Займається веб-розробкою понад 13 років, працює з WordPress більше 8 років. Розробляв як прості сайти, так і інтернет-магазини, та інші складні рішення. Працював в Svitla Systems, DAXX, зараз розробляє рішення для компаній з США, Німеччини, Швеції та Нідерландів.

Юрій Островський

Викладач модулю Google Adwards, таргетинг

Digital marketing manager у компанії YASNO, засновник Remarketing agency

Євгенія Миргород

Викладач модулю Google Adwards

Senior РРС specialist в Епіцентр

Марина Рижко

Викладач мудулю Email-маркетинг

Head of email department 7eminar.com

Анна Швець

Викладач модулів контент маркетинг та SMM

SMM group head в digital agency LOBODS

Сергій Коваленко

Викладач модулів UI/UX дизайн та Website

Senior UI/UX designer та Tilda expert. Займається веб-розробкою і проектуванням сайтів з 2013-го року.

Що будете вміти

Отримаєте повне розуміння, як визначати цільову аудиторію бізнесу та складати УТП

Навчитеся створювати свою діджитал-стратегію для просування бізнесу в мережі інтернет

Навчитеся працювати з інструментами порівняльного аналізу та аналізувати діяльність конкурентів

Створите свій сайт на платформі Tilda та дізнаєтесь як працювати з адмін-панелю на WordPress

Створите контент стратегію та застосуєте її при написанні контент-плану для соціальних мереж

Отримаєте знання з SEO, PPC, таргетингу та просування бізнесу у соціальних мережах за допомогою контенту

Зможете скласти екзамен з Google Analytics і Google Ads та стати сертифікованим спеціалістом

Дізнаєтесь як правильно оформляти сторінки бізнесу в соціальних мережах та як збільшити кількість підписників

Зрозумієте як працювати з лідерами думок та блогерами у соціальних мережах

Дізнаєтесь про чат-боти та створите свій власний

Зрозумієте принципи побудови воронки продажів та застосуєте її у роботі з CRM- системою

Отримаєте навички, щоб працювати у суміжних сферах – маркетингу, рекламі та продажах

Програма

Модуль 1: Вступ у Digital Marketing

Модуль дасть розуміння, чим діджитал-маркетинг відрізняється від звичного формату маркетингу, як створювати бренд і при цьому враховувати всі нюанси, які сфери покриває цифровий маркетинг. Студенти оволодіють базовими знаннями, починаючи з того, що таке бренд і його цільова аудиторія, до сценаріїв побудови унікальної торгової пропозиції.  Дізнаємося, як можна дослідити діяльність конкурентів та робити правильні висновки.
Модуль передбачає аналіз реальних бізнес-кейсів – студенти почнуть займатися проектами на практиці.

Теми модуля:

  • Маркетинг і канали просування
  • Цільова аудиторія і сегментація
  • Портрет споживача
  • УТП бізнесу і маркетингова стратегія
  • Аналіз конкурентів

Практика: визначення ЦА і УТП бізнесу.

Модуль 2: Знайомство з UI/UX дизайном

Студенти дізнаються, як управляти поведінкою користувачів на сайті, як працює клієнторієнтований дизайн, як заохочувати користувачів натискати кнопку переходу або покупки, і як визначити правильне розміщення точок конверсії. Студенти будуть аналізувати, чому реклама працює або не працює на сайтах, і що робить додаток на смартфоні «зручним». Цей курс фокусується на практичних знаннях, підкреслюючи цінність дизайну і користувачів.

Теми модуля:

  • Основи UX: тенденції, інсайти, data drawing дизайн
  • Взаємодія з користувачем
  • UX в соціальних мережах

Практика: застосування принципів UI / UX.

Модуль 3: Основи роботи з веб-сайтом

Студенти розроблять свій перший сайт з нуля. Під керівництвом досвідченого ментора, вони зареєструють доменне ім’я, вивчать платформи Tilda і WordPress, навчаться розуміти основи верстки сайту.

Теми модуля:

  • Знайомство з Tilda. Робота з шаблонами і створення лендингу.
  • Налаштування сайту на Tilda і інтеграція форм
  • WordPress і робота з шаблоном
  • Інтерфейс CMS
  • Вибір і установка основних плагінів
  • Багатомовність сайту
  • Налаштування шаблонів мета-тегів

Практика: створення сторінки на Tilda, налаштування шаблону на WordPress зі створенням структури та мета-тегами.

Модуль 4. Аналітика

Навчимо грамотно підходити до аналітики бізнесу, щоб за допомогою даних будувати маркетингову стратегію. Студенти пройдуть всі необхідні кроки створення аккаунта в Google Analytics і навчаться керувати ним.

Теми модуля:

  • Аналітика та її типи.
  • Типи метрик і їх роль у прийнятті рішень
  • Робота з UTM-мітками
  • Внутрішня аналітика. Створення облікового запису Google Analytics
  • Google Analytics і його налаштування: основні події, базові цілі, карта цілей
  • Установка кодів аналітики, налаштування подій через GTM
  • Модифікація аналітики: віртуальні перегляди, коригування відмов
  • Імпорт даних в аналітику і створення призначених для користувача метрик

Практика: аналіз конкурентів, складання карти подій і цілей для сайту, налаштування подій. 

Модуль 5: Контекстна реклама: Google Adwords

Навчимо бути фахівцями в контекстній рекламі. Ви дізнаєтеся, що таке Google Adwords, як управляти ставками, як обчислити ціну за клік і багато іншого.

Теми модуля:

  • Показники медіапланування. Аналіз ринку і стратегія просування. Інструменти аналізу конкурентів за запитами.
  • Знайомство з аккаунтом Google Adwords і формати реклами
  • Google Keyword Planner
  • Семантика, підбір ключових слів, мінус-слова та типи ключових слів
  • Правила написання оголошень, які продають
  • Медійна і торгова реклама.
  • Робота з аудиторією, сегментація і ремаркетинг
  • Аудит рекламного аккаунта. Показники еффективности РК, аналіз і оптимізація згідно з KPI
  • Сертифікація від Google Ads

Практика: створення облікового запису в Google Adwords і управління ним.

Модуль 6: Контент-маркетинг

Студенти поринуть у світ створення контенту. Розповімо, що робить публікації в соцмережах і на сайті ефективними та креативними, щоб привернути увагу користувачів і клієнтів.

Теми модуля:

  • Портрет споживача
  • Вибір Tone of Voice
  • Побудова контент-стратегії, види контенту, його завдання і цілі
  • Структура текстів
  • Вплив видів контенту на просування
  • Побудова репутації бренду
  • Вірусний контент і ситуативний маркетинг, створення інфоприводів

Практика: створення потрету споживача і вибір стратегії поведінки бренду, тренінг зі створення текстів.

Модуль 7: Social Media Marketing (SMM)

Практика по соціальним медіа. Студенти будуть включені в процес, від створення і дизайну соціальних сторінок до настройки реклами і клієнтів.

Теми модуля:

  • Види соцмереж, їхня роль і завдання Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, YouTube, Telegram
  • Тренди. Що потрібно знати сучасному SMM-фахівцеві
  • Аудиторії соціальних мереж
  • Створення бренд-стратегії просування в соціальних мережах і механіка просування
  • Особливості копірайтингу в SMM. Побудова контент-плану і методики постинга
  • Візуальні тренди і використання віжуалів
  • Активність у соціальних мережах, створення креативу і інтерактиву
  • Алгоритми роботи на різних соціальних майданчиках
  • Репутаційний маркетинг
  • Робота з лідерами думок

Практика: розробка контент-плану і рубрикатора відповідно до цільової аудиторії.

Модуль 8: Таргетинг: Facebook Ads

Студенти дізнаються про маркетингові інструменти для аналізу рекламних платформ і соціальних мереж. Ви навчитеся оптимізувати рекламні кампанії на основі аналітики, ефективно знаходити цільову аудиторію і навчитеся приймати обґрунтовані рішення на основі даних, які підвищать ефективність вашої реклами.

Теми модуля:

  • Просування в соціальних мережах. Рекламні інструменти
  • Знайомство з Facebook Business і його функціоналом. Створення облікового запису
  • Facebook Pixel: установка, настройка, перевірка
  • Аудиторії. Різновиди та налаштування
  • Геотаргетинг, аудиторії за інтересами, look-a-like і пересічні аудиторії
  • Лідгенератор. Створення і запуск реклами Leads Add
  • Аналітика, групи метрик, вивантаження звітів

Практика: робота в Facebook Business.

Модуль 9: SEO

Модуль про основи пошукової оптимізації та інструменти SEO, які можна застосовувати на практиці. У цьому курсі студенти дізнаються, як самостійно рекламувати свої проекти, а також як ефективно керувати SEO-фрілансерами, щоб забезпечити досягнення цілей бізнесу.

Теми модуля:

  • Введення в SEO
  • Налаштування рекламних цілей
  • Видача, запити та типи просування
  • Семантика та її необхідність
  • Внутрішня оптимізація і оптимізація на стадії розробки сайту: технічні фактори
  • Робота з Google Search Console
  • Зовнішні фактори просування
  • Пошук і перевірка донорів
  • Робота з біржами. Збір бази сайтів поза біржами

Практика: робота в Google My Business, складання семантичного ядра, індексація та видача сайту.

Модуль 10: E-mail marketing

Студенти дізнаються, як підтримувати маркетингові комунікації за допомогою емейл-розсилок, і навчаться керувати вмістом розсилок для впливу на ефективність рекламних кампаній.

Теми модуля:

  • Знайомство з емейл-маркетингом. Види і формати емейл-розсилок
  • Автоматичні, тригерні, дайджест розсилки
  • Правила збору бази передплатників і комунікації з ними
  • Огляд сервісів емейл-розсилок
  • Основні помилки в емейл-маркетингу
  • Автоматичні воронки продажів, побудова сценарію і його налаштування

Практика: робота з емейл-розсилками.

Воркшопи

Студенти додатково отримають можливість пройти воркшопи з викладачами та запрошеними спікерами на такі теми

  • Чатбот: застосування, формати і кейси
  • CRM системи та воронки продажів
  • Введення в арбітраж трафіку
  • Робота на фрілансі: ресурси пошуку проектів
  • Підготовка до захисту: навички презентації проекту

Фінальний проект

На початку навчання студент обирає проект, який продовжує допрацьовувати протягом кожного модулю, щоразу застосовуючи нові знання та навички. Наприкінці кожний презентує цілісну маркетингову стратегію для свого бренду.

Компанії партнери

Відгуки студентів

Давід Орос

студент курсу Full Stack Digital Marketing

Всем привет, меня зовут Давид Орос, я мужской парикмахер. Практически любому бизнесу сейчас необходимо интернет развитие, поэтому я выбрал курсы по Digital Marketing в компании DAN IT. Эти курсы о том как развивать бренд в интернете, о том какие есть для этого инструменты, будь то это компания или как в моем случае личностный бренд. мне понравилось обучение в DAN IT, там опытные преподаватели, душевная и приятная атмосфера обучения. Получил я обширные знания о SEO продвижении, о настройке контекстной рекламы, о создании лендингов, также о том как развивать себя в SMM. Я думаю что владельцам любого бизнеса полезны эти знания, понимать, как работают все эти инструменты, а также тем кто только думает чем заняться, было бы полезно взглянуть на всю эту сферу IT целиком, чтобы понять куда именно углубляться. Для меня скорее всего был самым важным блок SMM, поскольку личному бренду сейчас без этого никак. Ну а тем кто будет идти на эти курсы, советую хорошо продумать изначально проект на базе которого учиться. Это помогает применять знания на практике, за счет чего они конечно лучше закрепляются. Я доволен что прошел эти курсы и вижу реальную пользу от них. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Олександр Бабіч

студент курсу Full Stack Digital Marketing

Я оффлайн предприниматель, владелец сети кофеавтоматов. Недавно я решил создать бизнес без географических привязок, возможность управления из любой точки мира, поэтому выбрал курс Full Stack Digital marketing школы DAN IT. Выбор оказался реально очень удачным. В чем же ценность обучения? Прежде всего в преподавателях и их огромный практический опыт. Предметы у нас читали ребята уровня собственники бизнеса/руководители проекта, поэтому знания они давали в формате бери и делай. Абсолютно реально на старте обучения начать какой-нибудь проект и к концу обучения уже иметь готовый запуск проекта. Плюс хотелось бы отметить открытость преподавателя и готовность помогать студентам, отвечать на любые вопросы, давать очень ценный практический совет по реализации проекта. Чувствовал там себя абсолютно комфортно в процессе обучения. Плюс одна из причин почему я выбрал DAN IT – это форма оффлайн обучения и 200 часов, которые выделяются на обучения.  Я хочу пожелать тем ребятам, которые уже идут обучатся в дан айти прежде всего это обязательно выделять время для обучения. На самом деле это самая важная часть вашей учебы в школе. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Діана Білоус

студентка курсу Full Stack Digital Marketing

К выбору обучающего центра я подходила ответственно. По профессии я маркетолог, однако все в деятельности было связано с B2B, промышленным и международным маркетингом. Ожидания от курса у меня были достаточно простые, мне хотелось знать всего лишь комплексный подход, с чего начинать продвижение бизнеса на просторах интернета. Все инструменты, которые нас научили использовать, я успешно применяю в своей работе. Также был очень классный блок курса по построению сайта, по социальным сетям.Бизнес в социальных сетях оказалось это не так просто, не так банально, как я себе это думала. Это действительно бизнес, нужно уметь, нужно создавать контент планы, нужно думать, нужно анализировать, нужно прогнозировать. Только потом в конце появляется красивая картинка, которая олицетворяет ваш бизнес на просторах социальных сетей. Курс длился полгода и за это время мы с девчонками, так же с мальчишками подружились, расставаться было жалко. Когда получили сертификат все немножко всплакнули. Но я считаю, что не только я, но и остальные вышли крутыми специалистами, которые получили знания. Кто с нуля, а кто повысил квалификацию. Если вы также как и я ноль в IT и немножечко маркетинге, то я реально Вам советую сюда прийти, вы будете себя чувствовать намного увереннее, вы поймёте, что вы действительно стоящий крутой маркетолог. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Руслан Діденко

студент курсу Full Stack Digital Marketing

Что я могу сказать хорошего, в первую очередь это отношение к студентам, если вы инициативны, у вас есть какие-то конструктивные предложения , то вам пойдут на встречу. Также стоит отметить открытость преподавателей, они коммуницируют с студентами, не только в контексте самого занятия, но и вне. Много раз я писал личные сообщения с вопросами которые меня интересуют преподавателям, возможно не сразу, возможно не в первый день, но каждый раз мне отвечали. Вторым плюсом для меня является само помещение в котором находится Dan it. Во первых потому что там приятно находится, во вторых потому что туда есть допуск вне учебного процесса, для меня это является огромным плюсом , потому что учится дома для меня довольно сложно. И третье, каждое занятие онлайн записывалось в YouTube, его можно было переслушать , чем лично я пользовался и интересующие меня занятия переслушивал несколько раз. Также у них есть LMA система, в которую есть допуск вне учебного процесса, что тоже довольно удобно после окончания курса можно освежить какие-то знания. (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Сергій Коршак

студент курсу Full Stack Digital Marketing

Вем привет и я выпускник DAN IT! Я закончил курс диджитал маркетинг поскольку всегда хотел работать с рекламой и понять как она работает, как разрабатывать стратегию, как настраивать правильно рекламу и работать с контентом. Я защитил свой первый кейс и получил сертификат в дан айти. Больше всего мне запомнился блок SMM и таргетинг собственно этим я сейчас занимаюсь и продвигаюсь в этой сфере. А если ты еще сомневаешься идти ли тебе на курс или нет, то рекомендую пойти на пробное занятие и понять, как сделал это я.  (мова, орфографія та пунктуація автора збережені).

Запис на консультацію

Якщо у вас є запитання щодо курсу та програми навчання - запишіться на індивідуальну консультацію зі мною

Записатися на консультацію







Дякуємо за реєстрацію.

Найближчим часом з вами зв‘яжеться наш менеджер

Часто задавані питання

Як проходять заняття?

Наскільки корисний курс для тих, хто новачок в маркетингу?

Чи будуть домашні завдання?

Як перевіряються знання?

Чи буду я отримувати зворотний зв'язок по проекту?

Що я отримаю після закінчення курсу?

Сумніваюся, чи підійде мені ваш курс.

Контакти