Kenga Math Game
final project

computer icon
Курс

UI/UX 5

user icon
Кількість студентів

1

puzzle icon
Етап навчання

фінальний проект

clock icon
Тривалість

5 тижнів

Про проект

Kenga – додаток на платформі Android, який розроблений для локалізації математичного змагання Mathematical International Kangaroo для українських школярів. Спеціально для дітей розроблено декілька тем, персонажів та зроблені акценти на веселій грайливій тематиці з тваринами та природою, яка допомагає відволіктися від завдань, подивитися на математику під іншим кутом зору, а також дає додатку свіжий та цікавий вигляд. Над проектом працювала випускниця курсу UI/UX дизайн, Анна Радченко.

 

Завдання

розробити цікавий пізнавальний додаток для дітей

зробити процес вивчення математики та проходження змагання простим та веселим

зробити локалізовану версію додатку для українських школярів

розробити персонажів, які були б цікаві школярам

продумати структуру завдань та логіку зв'язків

витримати анімалістичну стилістику

створити декілька тем

учасники

Анна Радченко

Повна розробка дизайну проекту

Ментори

Світлана Лубніна

UI/UX Design Lead product designer in GDM group

Викладач курсу Interaction UI/UX design в DAN.IT education

Під керівництвом Світлани групи студентів дизайну здобували нагороди в українських конкурсах

Етапи роботи

аналіз технічного завдання

підбір колористики та елементів дизайну, типографіки та ін. за вимогою замовника та у стилістиці бренду

створення дизайн-макету у Figma

створення тем та характерів (персонажів)

розробка структури та логіки гри

розробка вікон завдань, прогресу, досягнень

створення та локалізація екранів з історіями персонажів

розробка логіки завдань, проходження тестів на час

Контакти